جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: اسفند 1402

 

 

 

دراین مراسم که با تلاوت آیاتی از کلام الله مجید آغاز شد ، مدیر عامل محترم ضمن تبریک فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان و همچنین عید نوروز و آرزوی قبولی طاعات و عبادات در این ماه و در پیش داشتن سال توام با موفقیت و سربلندی برای کلیه همکاران شرکت ، ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های خالصانه و خستگی ناپذیر آقای مهندس هاشمی زاده در طی سالهای گذشته که منجر به تحول اساسی در روند تولید نیشکر و افزایش قابل توجه تولید در سال زراعی جاری گردید اشاره نمودند و آرزوی توفیقات بیشتر ایشان در شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی را خواستار شدند . همچنین ضمن خوش‌آمدگویی به آقای دکتر کرملاچعب ابراز امیدواری نمود با بهره مندی از تجارب و تخصص ایشان شاهد تداوم روبه رشد تولید در حوزه کشاورزی و دستیابی به رکوردهای بالاتر عملکردی باشیم .

 در ادامه نیز آقای مهندس هاشمی زاده از مدیرعامل و معاونین و مدیران و کلیه همکاران و پرسنل که در طی سالهای اخیر در کنار ایشان زمینه رشد و تحول در حوزه کشاورزی را فراهم نمودند تشکر و قدردانی گردید . پس از آن آقای دکتر کرملاچعب ضمن ابراز خرسندی بابت حضور در جمع همکاران شرکت میرزاکوچک خان بیان نمود بعنوان یکی از کارکنان این شرکت تمام عزم و تلاش خود را برای حفظ و ارتقا عملکرد حوزه کشاورزی در تمام عرصه ها بکار خواهند بست و امیدواری زیادی دارند تا در کنار مدیران ، روسا و سایر کارکنان توانمند و زحمتکش در حوزه کشاورزی رکورد های جدیدی در تولید به ثبت برسانند .

 در ادامه نیز سایر معاونین و مدیران ضمن یادآوری خاطرات خود از تلاش و سختکوشی های آقای مهندس هاشمی زاده در طی دوران خدمتی در این شرکت و قدردانی از ایشان ، آرزوی توفیق و سربلندی در شرکت کشت و صنعت حکیم فارابی را نمودند و همچنین ضمن خیر مقدم و خوش آمدگویی به آقای دکتر کرملاچعب برای ایشان نیز آرزوی موفقیت در منصب جدید را داشته و آمادگی خود و ابواب جمعی مربوطه در معاونت ها و مدیریت‌ها ی مستقل برای هر گونه همکاری و کمک به ایشان را علام نمودند .

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ، روز یکشنبه مورخ ۱۰ دیماه جنابان آقایان دکتر باوی رئیس کل محترم دادگستری شهرستان خرمشهر و دکتر شیروانی دادستان شهرستان خرمشهر به‌ اتفاق هیات محترم همراه از مزارع کشت و صنعت میرزا کوچک خان و فرآیندهای زنجیره تولید شکر خام این شرکت بازدید بعمل آوردند .
دراین بازدید که در راستای حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان بوده ، مزارع نیشکر ، مزارع غیرنیشکری گندم ، کلزا و فعالیت برداشت محصول مورد بررسی قرار گرفت و مدیریت محترم عامل شرکت افزود ، این کشت و صنعت نمونه بارز تحقق شعار سال و تلفیق علم و عمل در جهت افزایش تولیدات کشاورزی می باشد و کارکنان این کشت و صنعت توانسته اند با تلاش مجدانه و مستمر خود در تحقق اهداف شرکت و افزایش تولید محصول گام برداشته که بحمدالله شاهد به بازنشستن این تلاش می باشیم و در ادامه اشاره نمود بدون تردید در این کشت و صنعت توانمندی مدیران و کارکنان در جهت افزایش تولید که همانا دغدغه مقام معظم رهبری و مدیریت محترم عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد وجود دارد و با عنایت به اینکه در دو دهه اخیر شعارهای سال در حول توجه به محور تولید متمرکز بوده است تمام تلاش و برنامه ریزی های این کشت و صنعت در این جهت سوق داده شده است.
 همچنین معاونین محترم کشاورزی و صنعت ، گزارش کلی از فرآیند رشد نیشکر و تولید محصول شکر ، تولیدات غیرنیشکری نظیر گندم ، کلزا و چغندر قند که گام مهمی در تامین نیاز داخلی و خودکفایی کشور در زمینه تولید آرد و دانه های روغنی و نیز فرآیند تولید شکر در کارخانه و تولید شکر قهوه ای و نحوه بسته بندی این محصول را برای آشنایی هر چه بیشتر هیات محترم بازدیدکننده ارائه نمودند .
 در پایان رئیس کل محترم دادگستری و دادستان محترم شهرستان خرمشهر از روند و وضعیت ایستگاه پمپاژ زهاب نیشکر و کانال المهدی ( عج ) بازدید بعمل آورده و با توجه به کشت گندم در برخی از اراضی پائین دست کانال ، رئیس کل محترم دادگستری شهرستان و هیات محترم همراه ، ارشادات و راهنمایی های لازم را با این کشاورزان متذکر نمود و افزود ضرورت دارد کلیه اقدامات و فعالیت های کشاورزان محترم در چارچوب قانون و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذی صلاح بوده تا شاهد هدر رفت منابع طبیعی کشور که عایدات آن عام المنفعه بوده در آینده نباشیم ‌.

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

مدرس دوره :
استاد دکتر حجت بهمنی


 گروه هدف :
 مدیرعامل ، معاونین ، مدیران ، روسا ، سرپرستان و کارشناسان کشت و صنعت میرزاکوچک خان

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت‌ کشت و صنعت میرزا کوچک خان به‌مناسبت گرامیداشت ۱۵ اسفند ، روز درختکاری و هفته منابع طبیعی آیین روز درختکاری با شعار «منابع طبیعی با مشارکت مردم، برای مردم» در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار شد.

  این مراسم روز پنج شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ و با حضور مهندس سیدحسن موسوی مدیرعامل ، معاونین مدیرعامل در حوزه‌های سه‌گانه ، مدیران واحدهای حراست، پشتیبانی، تولید و ایمنی برگزار شد.

 ویژگی خاص برنامه حضور مدال آوران و فرزندان پسر پرسنل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در آیین درختکاری امسال بود.

آغاز این مراسم با کاشت نهال به یاد شهدا و همزمان با دومین کنگره بزرگداشت ۲۴هزار شهید استان خوزستان در محل موکب سیدالشهداء شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بود.

سپس فرزندان مدال آور خانواده میرزا کوچک خان با حضور در محوطه کاشت نهال ضمن غرص چند اصله نهال نخل و درخت مثمر ، لوح‌های تقدیر خود را از دستان مدیرعامل دریافت کردند.

مهندس موسوی در مراسم اهدای لوح تقدیر مداآوران ضمن خوش‌آمدگویی به فرزندان پرسنل و خانواده میرزا کوچک خان عنوان کرد:
مسئله این است که شما برگزیده هستید و اینکه توانستید به این جایگاه برسید نتیجه سعی و تلاش خودتان بود که هر کدام از شما توانستید در یک رشته‌ ورزشی موفق شوید بنابراین به تلاش خود ادامه دهید تا در آینده به جایگاه‌های رفیع تری برسید و همچنان نمونه و شاخص باقی بمانید.

در ادامه برنامه آقای مهندس قاسمی قاسموند مدیر HSEE شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ضمن خوش‌آمدگویی و ارج نهادن حضور مهمانان و فرزندان مدال‌آور پرسنل میرزا ضمن اشاره به اهمیت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری و ضرورت حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست گفت:
حضور فرزندان مدال‌آور خانواده شرکت کشت و صنعت‌میرزا کوچک خان در این روز نشان دهنده این است که فرهنگ درختکاری و توسعه فضای سبز بایستی در نسل های آینده تقویت شود تا بتوانیم در آینده آسیب‌هایی را که ما به محیط زیست زده ایم و باعث بوجود آمدن بحران‌های زیست محیطی شده است جبران کنیم.

مهندس قاسمی قاسموند در ادامه گفت: مسائلی همچون سیلاب‌های مخرب و بی‌نظمی‌های اقلیمی نتیجه کم توجهی انسان نسبت به محیط زیست است، اجرای پروژه‌های صنعتی بدون در نظر گرفتن تاثیر این پروژها بر محیط زیست باعث شد اکنون کره زمین به نقطه‌ای برسد که از آستانه تحمل محیط زیست بالاتر بوده و مسائلی همچون فرسایش خاک، وقوع سیلاب، فرونشت زمین و... نتیجه آن است. و بخاطر همین روزهایی همچون روز درختکاری اهمیت پیدا کرد.

لازم به ذکر است که شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در کنار وظایف ذاتی و اقدامات تولیدی خود با توسعه فضای سبز، کاشت نهال، ایجاد جنگل‌های دست‌کاشت و احداث نهالستان و... نقش ویژه و موثری در انجام تکالیف و وظایف زیست‌ محیطی خود ایفا میکند

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

در این بازدیدها از حوزه های کشاورزی و صنعت و نیز مراحل تولید شکر خام و شکر قهوه ایی در شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان بازدید به عمل آمده است .

هدف اصلی از اردوی راهیان پیشرفت ، تبیین و بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف علمی است که باتوجه به پیشرفت کشور در عرصه علمی ، لازم است که این دستاوردها در قالب اردوی راهیان‌ پیشرفت بیان شود .

 شایان ذکر است طی دو هفتە اخیر ۷۰ نفر از دانشجویان ، دانش آموزان ، مربیان آموزشی از مجموعه های فرهنگی در قالب اردوی راهیان پیشرفت از شرکت کشت وصنعت میرزا کوچک خان بازدید و با مراحل تولید شکر خام و شکر قهوه ایی آشنا شدند .

بنابر فرمودە مقام معظم رهبری یکی از رسالت‌های مهم اجتماعی ما جهاد تبیین است که روابط عمومی شرکت‌های توسعه نیشکر توانسته اند در این زمینه گام های بلندی را برداشته و به عنوان مجموعه ایی پیشتاز در این مهم آماده میزبانی از اساتید و دانشجویان و مجموعه های مختلف مردم نهاد بوده و خواهد بود .

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

در مراسمی که در تاریخ سه شنبه مورخ ۱۵ اسفند ماه در سالن جلسات حوزه دفتر مدیریت عامل با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و اعضا محترم هیآت مدیره برگزار شد ، مدیریت محترم عامل شرکت فرمود ، خداوند بزرگ را شاکر هستیم که فرصتی مهیا گردید تا به همراه اعضا محترم هیات مدیره با خشنودی و شعف اعلام نمایم کوشش های کارساز تمام مدیران و کارکنان حوزه های کشاورزی ، صنعت و پشتیبانی در رونق تولید به بار نشست و توانستیم عملیات برداشت محصول را با کمیتی قابل ملاحظه و کیفیتی مناسب در موعد مقرر زمانی و جلوتر از برنامه زمانبندی به اتمام برسانیم .

مهندس سید حسن موسوی ادامه داد هر چند در ۲ سال گذشته به دلیل بروز چالش های خشکسالی و به تبع آن کاهش تولید محصول ، اثرات کمبود نقدینگی و مالی را تحت الشعاع قرار داده بود ولیکن با حداقل هزینه ها ، توانستیم عملیات تهیه زمین ، کشت ، داشت و برداشت محصول را به خوبی مدیریت نموده و با محلوظ نظر داشتن شرایط اقلیمی و جغرافیایی حاکم بر کشت و صنعت و وضعیت EC آب کارون از عملکرد و تناژ محصول خوب و رضایت بخشی نسبت به سایر شرکت‌ها برخوردار باشیم ، ایشان خاطر نشان نمود این کوشش‌های کارساز گواهی بر اهتمام مدیران و کارکنان و اعضا محترم هیات مدیره شرکت بر رونق تولید و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب ( مدظله ) بوده است ‌ .

همچنین در بخش دیگری از سخنان خود از برنامه ریزی هدفمند و زحمات معاونین محترم کشاورزی ، صنعت و پشتیبانی که وجود هماهنگی آنان با زنجیره نیروهای تولید شامل ; مدیران ، روسا ، کارشناسان ، تکنسین ها و کارگران ، منتج به پیشبرد مناسب امور و فعالیت های اساسی شرکت شده و با این انسجام و همدلی توانستند عملیات برداشت را بموقع به انجام رسانده و از نظر استحصال شکر و میزان تولید محصول در وضعیت خوبی قرار گیریم تقدیر و تشکر نمودند .

  ایشان در ادامه مراسم از اعضا محترم هیات مدیره که در تمام برهه های زمانی تصمیم گیری از مشاوران عالی شرکت بوده به جهت استفاده از تجربیات آنان در پیشبرد اهداف شرکت و مشارکت در تصمیم گیریهای مهم قدردانی و از همکارانی که در شرف بازنشستگی بودند ( آقایان مهندسین امیرغلامی ، امینی و فرهاد سلیمانی و سایر کارکنان ) که در دوران فعالیت خود به مثابه مهره های ارزشمند و کلیدی شرکت بوده اند قدردانی و آرزوی موفقیت نمود .

 در پایان مراسم از سوی مدیریت محترم عامل به پاس زحمات و تلاش های مجدانه کلیه کارکنان کشاورزی ، صنعت و پشتیبانی ، لوح تقدیر به معاونتهای کشاورزی ، صنعت و پشتیبانی به عنوان نمایندگان این حوزه ها اهدا گردید .

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
943
54933
5574330
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر