جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: مرداد 1402

زاد روز حکیم والامقام ، دانشمند بزرگ ، طبیب برجسته و نامدار ایرانی " شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا " فرصتی مغتنم و مناسب برای یادآوری و درک اهمیت و جایگاه جامعه پرتلاش و توانمند پزشکی است ، تا تلاش‌های ارزنده آنها که به واسطه مهارت ، دانش ، ایثار و اخلاص همواره نویدبخش حیات و سلامت مردم هستند ، مورد تقدیر و تکریم قرار گیرد .به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان مراسم تکریم و تجلیل از پزشک و کادر درمانی شرکت به مناسبت روز پزشک با حضور مهندس موسوی مدیرعامل ، مهندس لویمی معاون صنعت ، مهندس هاشمی زاده معاون کشاورزی و مهندس قاسمی قاسموند مدیر HSEE شرکت برگزار گردید.مهندس موسوی ، در این مراسم ضمن تبریک این روز گفت : در همه جای دنیا برای اهمیت هر مناسبتی یک روز خاص را تعیین میکنند و کشور ما نیز به دلیل غنای فرهنگی و پیشینه‌ی تاریخی روز بزرگداشت ابوعلی‌سینا به عنوان روز پزشک نامگذاری گردید .مهندس موسوی گفت: از بدو شروع فعالیت خانواده بزرگ توسعه نیشکر و تاسیس کشت و صنعت میرزا کوچک خان شاهد حضور و همراهی پزشکان متعهد و متخصص در این مجموعه بوده ایم که همیشه و در هر شرایطی خالصانه حضور فعال خود را در عرصه بهداشت و سلامت به نمایش گذاشته و بی هیچ چشم داشتی ، بر اساس موازین اخلاقی و علمی خود ، در گسترش سلامت گام برداشته اند.او ضمن تاکید بر این شعار کلیدی که اول سلامتی سپس کار عنوان کرد : مسائل مربوط به سلامت روان و بهداشت کار از اهمیت ویژه ای برخوردار است چنانکه با برنامه ریزی صحیح باید سعی شود که یک محیط پرنشاط را برای پرسنل فراهم ساخت.همچنین مهندس عادل قاسمی قاسموند مدیریت HSEE شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، ضمن تبریک و تشکر از کادر پزشکی و سلامت شرکت عنوان کرد ، پیگیری ویژه و اهمیت دادن به مناسبت‌های مختلف از سوی مدیریت محترم عامل ، ضمن تکریم و ارج نهادن به همکاران باعث تزریق روحیه امید و نشاط در بین آنان می‌گردد .همچنین معاونین کشاورزی و صنعت نیز ضمن تشکر از مجموعه پزشکی و ایمنی شرکت بر لزوم اهمیت طب کار و انجام معاینات ادواری و تست‌های تغذیه‌ای در محیط‌های کاری و صنعتی تاکید کردند.در پایان مراسم از سرکار خانم دکتر اسماء آل‌کثیر پزشک شرکت و همچنین کادر درمان و مدیریت HSEE شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان تقدیر و تجلیل بعمل آمد.

منتشرشده در آخرین اخبار

نیشکری‌ها با برپایی موکب سیدالشهداء (ع) در مسیر جاده اهواز‌-‌خرمشهر مهیّای استقبال از زائرین شدند.

در آستانه اربعین حسینی، با حضور علی‌اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان، عبدعلی ناصری مدیر عامل شرکت نیشکر و صنایع جانبی، سید حسن موسوی مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان، با برپایی موکب «سیدالشهداء(ع)» در مسیر جاده اهواز‌-‌ خرمشهر، شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان مهیّای استقبال از زائرین شد.

در مراسم افتتاح، مدیران شرکت توسعه نیشکر از روند ساخت و همچنین امکانات موکب، توضیحاتی ارائه کردند و استاندار خوزستان نیز ضمن قدردانی از فعالیت‌های انجام شده، بر خدمات‌رسانی مطلوب به زائرین اربعین تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، این موکب به استراحتگاه همراه با سیستم‌های سرمایشی مجهّز شده و امکاناتی نظیر نمازخانه، سرویس‌های بهداشتی، ایستگاه هلال‌احمر، ایستگاه پلیس، اورژانس و جایگاه سوخت دارد. همچنین، در راستای حفظ محیط‌ زیست، بیش از ۵۰۰ اصله نهال اکالیپتوس در کنار موکب کاشته شده و چشم‌انداز زیبایی ایجاد شده است.

هر ساله مراسم باشکوه اربعین حسینی با حضور هزاران زائر عتبات عالیات در مسیرهای مرز چذابه و شلمچه خوزستان برگزار می‌شود.

 

 

 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با شروع ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، اقدام به ساخت موکب عزاداری کرد.

عاشقان مکتب حسینی در شرکت میرزا کوچک خان چند روزی است که در حال بنای موکب عزاداری در مسیر اهواز به خرمشهر، روبه روی درب ورودی این شرکت هستند تا بتوانند در روزهای نزدیک به اربعین حسینی پذیرای مهمانان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر مذکور باشند.

گفتنی است این شرکت در سال های گذشته نیز با برپایی موکب عزاداری، محلی برای استراحت و پذیرایی از زوار ابا عبدالله الحسین(ع) را فراهم می کرد.

امسال تصمیم بر آن شد تا موکب به شکل ساختمانی دائمی بنا برپا گردد. عملیات ساخت از اول ایام محرم شروع شد.

 

 

 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

سحرگاه امروز دکتر آل‌کثیر معاونت محترم بهره‌برداری کشاورزی و تولیدات غیر نیشکری شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از روند کشت نیشکر در شرکت کشت‌و‌صنعت میرزا کوچک خان‌ بازدید کرد.در این دیدار صمیمی ، مهندس موسوی مدیرعامل کشت و صنعت میرزا کوچک خان و دکتر آل‌کثیر با حضور در میان پرسنل و نیروهای دست‌اند کار کشت به طور مستقیم در جریان کم‌ و‌کیف فرآیند کشت و روند پیشرفت آن قرار گرفتند.لازم به ذکر است که عملیات کشت نیشکر در شرکت میرزا کوچک خان از تاریخ ۱۰ مرداد شروع و پیش‌بینی می‌شود تا اواخر شهریور ادامه داشته باشد‌.نیشکر گیاهی چندساله است که بوسیله قلمه کشت و تکثیر می شود. کشت نیشکر برخلاف عملیات «داشت» و «برداشت» اغلب به صورت دستی و با تکیه بر نیروی کارگران بومی مناطق همجوار شرکت انجام می‌شود .

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

استاندار خوزستان از روند ساخت موکب شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان، قدمگاه و تنها زائرسرای دائمی جهت خدمت‌رسانی به عاشقان حسینی در جاده اهواز به خرمشهر بازدید کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان به اتفاق مهندس موسوی مدیرعامل شرکت روز پنج‌شنبه ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ از موکب شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بازدید کرد.
در این بازدید ضمن بررسی روند ساخت و تجهیز سازه دائمی موکب و قسمت‌های مختلف آن استاندار خوزستان بر ضرورت خدمات رسانی به زوار و برگزاری هرچه باشکوه‌تر اربعین حسینی تاکید کرد.
لازم به ذکر است که شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان امسال نیز همچون سالهای قبل با برپایی موکب در جاده اهواز به خرمشهر، از زائران اربعین حسینی از سراسر کشور و همچنین زائران خارجی که قصد عبور از مرز بین‌المللی شلمچه را دارند، استقبال می کرد.
این موکب یکی از دو موکب شرکت توسعه نیشکر در جاده اهواز به خرمشهر بوده که در فضایی به مساحت یک و نیم هکتار دایر شده است.
استراحتگاه مجهز به سیستم سرمایشی، نمازخانه خواهران و برادران، سرویس‌های بهداشتی، استقرار یک دستگاه آمبولانس و کادر سلامت و همچنین امکانات پذیرایی از زائران از جمله امکاناتی است که شرکت کشت‌ و‌ صنعت میرزا کوچک خان در مسیر رفت و برگشت و تا پایان بزرگترین رویداد مذهبی و فرهنگی جهان تشیع در این موکب فراهم آورده است.

پیش بینی می‌شود عملیات ساخت این موکب که با شروع ایام محرم با تلاش و همت شبانه روزی پرسنل و متخصصان شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان آغاز گردید، تا نیمه مرداد به پایان برسد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

اعزام۲۵۰نفر از کارکنان توسعه نیشکر به اردوی راهیان نور غرب/ سفر به سرزمینی که هنوز بوی ایثار می‌دهد.

به همت بسیج شرکت توسعه نیشکروصنایع جانبی، کاروان راهیان نور کارکنان این شرکت به مناطق عملیاتی غرب اعزام شدند.

هدف از برگزاری این اردوی معنوی آشنایی بیشتر با مکتب ایثار، اخلاص و اخلاق و انتقال آموزه‌ها، آرمان‌ها و اندیشه‌های شهدای هشت سال دفاع مقدس است.

 بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ۱۵ تن از کارکنان بسیجی کشت و صنعت میرزا کوچک خان نیز این کاروان را همراهی می‌کنند.

بازدید از مناطق عملیاتی پاوه، بانه، سقز، و یادمان‌های سیران‌بند و بوالحسن و همچنین جاده بانه- سردشت، مناطقی است که کاروان‌های راهیان نور شرکت توسعه نیشکر به آنها سفر کردند.

نشستن پای خاطرات راویان دوران دفاع مقدس، برنامه‌های نماز جماعت و مداحی، برگزاری شب‌های خاطره، نمایش فیلم‌های سینمایی و حضور در مناطق عملیاتی، برنامه‌هایی است که زائران اردوهای راهیان نور در طول مدت سفر خود از آنها بهره مند شدند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

عملیات کشت در 1941 هکتار از اراضی شرکت میرزا کوچک خان با حضور مدیران و کارکنان این شرکت شروع شد.

عملیات کشت طی آیینی با دعای شکرانه در یکی ازمزارع این شرکت شروع و با سخنان مدیرعامل ادامه یافت.

درحاشیه این آیین محمود هاشمی، معاون کشاورزی درباره شیوه کشت، مدت زمان و سایر مسائل مربوط به کشت در این دوره توضیحاتی داد و  گفت: در این دوره 1941 هکتار از اراضی این شرکت زیر کشت می رود.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
583
54573
5573970
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر