جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: آذر 1402

به مناسبت گرامیداشت ۷ آبان ماه که در تقویم کشور به عنوان روز بازرس نامگذاری گردیده است ، به این بهانه مدیریت محترم عامل شرکت ، ضمن حضور در جمع معاونت ، مدیریت و کارکنان محترم دفتر فنی و بازرسی حوزه صنعت که در راستای انجام بهینه فعالیت ها و پروژه ها تمام توان و تلاش خود را بکار می بندند ، تشکر و قدردانی نمود و افزود اراده و پشتکاری که در آحاد این افراد وجود دارد باعث هم افزایی و رشد تولید و افزایش راندمانهای کاری خواهد شد و ابراز امیدواری نمود که در راستای علمی نمودن کارها ، در آینده کمیته های D&R و دانش بنیان در شرکت تشکیل و انجام فعالیت نمایند .

همچنین معاونت محترم صنعت مراتب تشکر خود را مبنی بر تدارک برگزاری این گردهمایی ابراز داشته و از کارکنان حوزه بازرسی فنی قدردانی بعمل آورد و افزود که دوره تعمیرات و اورهال کارخانه تلاش و زحمت مضاعف کارکنان به وضوح قابل مشاهده بوده و خواهد بود .

در ادامه کارکنان از توجه نظر مدیریت محترم عامل به امر بازرسی فنی که نشان از دیدگاه مثبت ایشان به بحث بازرسی است تشکر بعمل آورده و به مواردی که باعث پیشرفت در کار و رفع وابستگی کاری به دیگر واحدهای نیشکری و برون سازمانی است ، پرداخته اند . منجمله بدلیل اینکه قبلا دستگاه آنالایزر در این کشت و صنعت موجود نبود ، لذا شرکت به خدمات مهندسی سایر شرکت‌های همکار در زمینه CM وابستگی مطلق داشت و لیکن امروزه با خرید دستگاه مذکور و تسلط و دانش کافی کارکنان در مبحث آنالیز ارتعاشات کارخانه این کشت و صنعت در این زمینه به خودکفایی رسیده است .

در پایان توسط مدیریت عامل و معاونت محترم صنعت ، ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای شایسته همه همکاران دفتر فنی و بازرسی شرکت از دو نفر از همکاران برگزیده حاضر در جلسه به نمایندگی دیگر کارکنان پرتلاش قدردانی و تشکر گردید .

منتشرشده در آخرین اخبار

 

حضور پرشور خانواده بزرگ نیشکر در تجمع همبستگی با مردم مظلوم غزه در اهواز .

 

منتشرشده در آخرین اخبار

بازدید معاونین ، مدیران و فرمانده پایگاه بسیج شرکت از روند برداشت نیشکر و تولید شکر خام و دیدار صمیمی با پرسنل فعال و پرتلاش بخش تولید کارخانه کشت و صنعت میرزا کوچک خان .

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان چهارشنبه ۲۶ مهرماه ۱۴۰۲ طی مراسمی با حضور مدیرعامل و معاونین و مدیران و امام جماعت شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در راستای کمک های رزمایش مومنانه و مسئولیت اجتماعی شرکت، با شروع سال تحصیلی ۲۵۰ عدد بسته لوازم تحریر همراه با کیف بین دانش آموزان نیازمند اطراف شرکت توزیع شد .

در این مراسم حجت الاسلام و المسلمین بحرانی ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی در بیمارستان المعمدانی غزه عنوان کرد : عمل به مسئولیت‌های اجتماعی در کنار وظیفه اصلی شرکت رویکردی تغییرناپذیر و افتخاری بزرگ در مسیر ارائه خدمات عمرانی، فرهنگی آموزشی و ورزشی به همجواران این شرکت است.

منتشرشده در آخرین اخبار

سید حسن موسوی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان دو روز قبل از برگزاری بازی حساس و پرهیجان تیم‌های فوتسال میرزا کوچک خان و امیرکبیر ، با کادر فنی و بازیکنان تیم ميرزا کوچک خان دیدار و گفت‌ وگو کرد .

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، بعدازظهر ( ۲۳ مهرماه ) و دو روز پیش از برگزاری بازی حساس نهایی بین دو تیم میرزا کوچک خان امیرکبیر ، سید حسن موسوی مدیرعامل در محل مهمانسرای شرکت با بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتسال شرکت در فضایی صمیمی دیدار و گفت‌ وگو کردند.

مهندس موسوی در این دیدار با اشاره به بازی‌های زیبا و پیروزی‌های شیرین تیم فوتسال میرزا کوچک خان گفت : اخلاق‌مداری و تعهد اعضای تیم می تواند الگوی بسیار خوبی برای همه ما باشد و از این حیث تیم فوتسال میرزا کوچک خان را پیروز و قهرمان میدانم .

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان همچنین ضمن دعوت از همه کارکنان و پرسنل کشت و صنعت میرزا کوچک خان خواست تا با حضور گرم و گسترده خود در روز برگزاری مسابقه فینال باعث دلگرمی و انرژی مضاعف در میان اعضای تیم و همکاران خود شوند .

لازم به ذکر است که مسابقه پایانی لیگ فوتسال نیشکر بین دو تیم میرزا کوچک خان و امیرکبیر روز سه شنبه ۲۵ مهرماه ساعت ۱۸ در محل سالن ورزشی نیشکر برگزار و همزمان و به صورت زنده از سیمای مرکز خوزستان پخش خواهد شد .

منتشرشده در آخرین اخبار

همزمان با آغازین روزهای برداشت نیشکر، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی به همراه جمعی از مدیران نیشکری از روند عملیات «برداشت» نیشکر و استحصال شکر در واحدهای جنوبی استان خوزستان بازدید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر عبدعلی ناصری شنبه (۲۲ مهرماه) ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، از تلاش و همت کارکنان حوزه صنعت و کشاورزی قدردانی کرد و شکوفایی این صنعت را محصول نقش‌آفرینی و همدلی آن‌ها دانست.

وی تولید حداکثری و تحقق «رشد تولید» را راهبرد اصلی صنعت نیشکر برشمرد و اعلام کرد که این هدف در سایه برنامه‌ریزی‌های انجام شده با تلاش پرسنل محقّق می‌شود.

به گفته مدیرعامل توسعه نیشکر، در سال مزیّن به «رشد تولید»، سال پرمحصولی در واحدهای هشتگانه نیشکری رقم می‌خورد و تولید شکر نسبت به سال گذشته، افزایشی ۵۰ درصدی خواهد داشت.

ناصری تلاش بی‌وقفه در سنگر تولید برای تحقق شعار سال را سرلوحه کاری این صنعت برشمرد و تاکید کرد، برای رشد تولید محصولات متنوّع نیشکری و تحقق فرمایش مقام معظم رهبری، با تمامی ظرفیت‌ها به پیش خواهیم رفت.

در این بازدیدها، مدیران واحدهای نیشکری گزارشی از روند برداشت نیشکر و تولید شکر در کارخانه‌های شکر ارائه کردند و بر تلاش شبانه‌روزی در راستای تحقق شعار سال تاکید نمودند.

بر اساس این گزارش، عملیات برداشت نیشکر هر ساله از اواخر مهرماه آغاز و تا اواسط فروردین ماه سال آینده ادامه خواهد داشت. این عملیات بزرگترین عملیات متمرکز برداشت در بخش کشاورزی کشور است که ۱۰۰ درصد به شکل مکانیزه و با دستگاه‌های برداشت نیشکر به نام «هاروستر» انجام می‌شود.

همچنین، از مجموع بالغ بر ۱۴ میلیون تُن محصولات زراعی و باغی خوزستان که باعث شده این استان در صدر تولید کنندگان کشاورزی کشور قرار بگیرد، بیش از ۷ میلیون تُن آن نیشکر است.

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان پیش از ظهر چهارشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۲ جشن شکرانه نیشکر همزمان با شروع فصل برداشت این محصول استراتژیک در استان خوزستان در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار شد .
این مراسم با حضور دکتر آل‌کثیر معاون بهره‌برداری کشاورزی و تولیدات غیر نیشکری توسعه نیشکر، مهندس موسوی مدیرعامل، معاونین کشاورزی و صنعت و جمعی از مدیران، روسا ، کارشناسان ، تکنیسین ها و پرسنل فعال در بخش‌های کشاورزی و صنعت در مزرعه ۴۱۵ چپ از مزارع تولید دوم کشاورزی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار شد.
در ابتدای این مراسم پس از تلاوت آیات کلام الله مجید و سرود جمهوری اسلامی ایران ، نیایش "حمدالشاکرین" توسط حجت‌الاسلام و المسلمین بحرانی فرمانده پایگاه بسیج و نائب رئیس شورای فرهنگی شرکت قرائت شد .
 در ادامه مراسم ، مهندس موسوی ضمن تشکر از تلاشهای نیروهای فعال در بخش‌های مختلف تولید گفت : با توجه به شرایط اقلیمی و بارش‌های مطلوب پیش بینی می‌شود برداشت امسال با افزایش چشمگیری روبرو گردد .
او در ادامه افزود : سطح زیرکشت مزارع نیشکر قابل برداشت در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بیش از ۹۵۰۰هکتار بوده که از این سطح بیش از ۸۰۰ هزارتن نیشکر برداشت و به کارخانه جهت تولید شکر خام ارسال میشود بنابراین با یک برنامه ریزی دقیق و ارتباط هوشمندانه و موثر بین تمامی بخش‌های تولید ، میتوان امیدوار بود که میزان تولید شکر خام در سالجاری به بیش از ۸۰ هزارتن نیز برسد .
مدت زمان برداشت نیشکر بسته به بارندگی و شرایط آب و هوا و رطوبت خاک به مدت ٩٠ روز (تا اواخر اسفند و اوایل فروردین ) ادامه خواهد داشت .

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعار سال ، روز یکشنبه مورخ ۱۰ دیماه جنابان آقایان دکتر باوی رئیس کل محترم دادگستری شهرستان خرمشهر و دکتر شیروانی دادستان شهرستان خرمشهر به‌ اتفاق هیات محترم همراه از مزارع کشت و صنعت میرزا کوچک خان و فرآیندهای زنجیره تولید شکر خام این شرکت بازدید بعمل آوردند .
دراین بازدید که در راستای حمایت از واحدهای تولیدی شهرستان بوده ، مزارع نیشکر ، مزارع غیرنیشکری گندم ، کلزا و فعالیت برداشت محصول مورد بررسی قرار گرفت و مدیریت محترم عامل شرکت افزود ، این کشت و صنعت نمونه بارز تحقق شعار سال و تلفیق علم و عمل در جهت افزایش تولیدات کشاورزی می باشد و کارکنان این کشت و صنعت توانسته اند با تلاش مجدانه و مستمر خود در تحقق اهداف شرکت و افزایش تولید محصول گام برداشته که بحمدالله شاهد به بازنشستن این تلاش می باشیم و در ادامه اشاره نمود بدون تردید در این کشت و صنعت توانمندی مدیران و کارکنان در جهت افزایش تولید که همانا دغدغه مقام معظم رهبری و مدیریت محترم عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی می باشد وجود دارد و با عنایت به اینکه در دو دهه اخیر شعارهای سال در حول توجه به محور تولید متمرکز بوده است تمام تلاش و برنامه ریزی های این کشت و صنعت در این جهت سوق داده شده است.
 همچنین معاونین محترم کشاورزی و صنعت ، گزارش کلی از فرآیند رشد نیشکر و تولید محصول شکر ، تولیدات غیرنیشکری نظیر گندم ، کلزا و چغندر قند که گام مهمی در تامین نیاز داخلی و خودکفایی کشور در زمینه تولید آرد و دانه های روغنی و نیز فرآیند تولید شکر در کارخانه و تولید شکر قهوه ای و نحوه بسته بندی این محصول را برای آشنایی هر چه بیشتر هیات محترم بازدیدکننده ارائه نمودند .
 در پایان رئیس کل محترم دادگستری و دادستان محترم شهرستان خرمشهر از روند و وضعیت ایستگاه پمپاژ زهاب نیشکر و کانال المهدی ( عج ) بازدید بعمل آورده و با توجه به کشت گندم در برخی از اراضی پائین دست کانال ، رئیس کل محترم دادگستری شهرستان و هیات محترم همراه ، ارشادات و راهنمایی های لازم را با این کشاورزان متذکر نمود و افزود ضرورت دارد کلیه اقدامات و فعالیت های کشاورزان محترم در چارچوب قانون و اخذ مجوزهای قانونی از مراجع ذی صلاح بوده تا شاهد هدر رفت منابع طبیعی کشور که عایدات آن عام المنفعه بوده در آینده نباشیم ‌.

 

 



منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
637
54627
5574024
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر