جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: بهمن 1402

 

 

 

به گزارش روابط‌عمومی شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان ، به مناسب فرارسیدن نیمه شعبان ، ولادت آقا امام‌زمان (عج)، جشن بزرگی در روز دوشنبه ۷ اسفندماه ۱۴۰۲ ساعت ۱۰ صبح با حضور مدیرعامل محترم، معاونین و مدیران محترم کشت و صنعت میرزاکوچک خان و جمع پرشور کارکنان ولایت‌مدار این شرکت برگزار شد .

 در ابتدای این مراسم، قرائت آیاتی چند از کلام‌الله مجید توسط قاری قرآن کریم سید صادق خطیبی زینت‌بخش این محفل بود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین، موسوی ضمن تبریک ایام ولادت حضرت صاحب‌الزمان (عج) بيان داشتند اعتقاد به منجی موعود اعتقادی مشترک در میان تمام ادیان آسمانی و مکاتب بشری می باشد و به برخی از اقوال علمای ادیان دیگر و فلاسفه غربی اشاره کردند . اعتقاد به ظهور حضرت مهدی ( عج ) اعتقادی مشترک میان تمام مذاهب اسلامی حتی وهابیت میباشد تا جایی که علمای وهابیت حکم به تکفیر منکر مساله مهدویت کرده اند ، همچنین ایشان با استناد به مصادر اهل تسنن شواهدی مستند به تولدحضرت مهدی (عج) ارائه کردند ، ایشان با استناد به آیات قرآن مجید و روایات مورد اتفاق شیعه و سنی به شبهات مطرح شده پیرامون مساله مهدویت پاسخ دادند .

 در ادامه مراسم از مولودی خوانی با نفس گرم مداح اهل بیت حاج حسن صفری همراه با مدح خوانی مهدوی به دو زبان فارسی و عربی فیض برده شدو یک روز خاطره‌انگیز و به‌یادماندنی را برای کارکنان شرکت کشت و صنعت خلق کردند .

در این جشن ، به برندگان مسابقه کتاب‌خوانی " کتاب یک ون شبهه " مربوط به جشنواره فرهنگی ورزشی دهه مبارک فجر کشت و صنعت ، جوایز نفیسی اهداء گردید و پایان‌بخش این مراسم بود.

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان مراسم پایانی جشنواره چهاردهم ویژه بانوان شاغل، همسران و فرزندان پسر و دختر پرسنل هولدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی ، روز جمعه۴ اسفند ۱۴۰۲ بادرخشش خانواده‌های ورزشکار شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به کار خود پایان داد.

 در این دوره از مسابقات که با ۱۳۵۲ شرکت کننده برگزار گردید برای هفتمین دور پیاپی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در رده پسران ، دختران وهمسران قهرمان شد.
 همچنین در رشته های تیمی، تیم والیبال پسران میرزا کوچک خان قهرمان این دوره از مسابقات شد.

بر اساس این گزارش در رشته جذاب فوتسال ، در رده سنی ۱۰ تا ۱۳ سال درفینال مسابقات تیم فوتسال کشت و صنعت میرزا کوچک خان با نتیجه پرگل ۴ بر صفر کشت و صنعت دهخدا را شکست داد و قهرمان بلامنازع این دوره از مسابقات شد.

همچنین در رده سنی ۱۳ تا ۱۵ سال تیم فرزندان پسر کشت و صنعت میرزا کوچک خان توانست با نتیجه ۳ بر۲ تیم کشت و صنعت دعبل خزائی را درهم بشکند. و پیروز این دوره از مسابقات شود.

شروع این دوره از رقابت‌ها از ۱۶ بهمن ماه و به مدت ۱۸ روز و در ۸ رشته ورزشی با مشارکت ۱۳۵۲ ورزشکار بود که در پایان خانواده شرکت کشت‌و‌صنعت میرزا کوچک خان با مدال آوری ۵۹ نفر برای هفتمین دوره متوالی طی ۴ سال گذشته قهرمانی بلامنازع خود را در بزرگترین جشنواره فرهنگی ورزشی فرزندان پسر و دختر، بانوان شاغل و همسران پرسنل صنعت نیشکر رقم زدند و خود را به عنوان بهترین الگویی جهت ورزش خانواده ها نیشکری معرفی نمود .

قطعا کسب چنین جایگاهی نتیجه برنامه ریزی و آموزش دقیق مربیان و حمایت‌های مدیریت محترم عامل و دست‌اندرکاران امور ورزش شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بوده است.

 در این مراسم از همایت های بی دریغ مهندس موسوی، مدیر عامل و دکتر باوی ، مدیریت منابع انسانی و مربیان و دست اندرکاران ورزش تقدیر و تشکر گردید .

 رقابت‌های ورزشی در صنعت نیشکر با هدف ترویج فرهنگ سلامت‌ و ورزش، پر کردن اوقات فراغت، ایجاد شور و نشاط در میان کارکنان و خانواده‌ها و کشف استعدادهای برتر ورزشی برگزار می‌شود.

 شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی در رشد و اعتلای ورزش همگانی و حرفه‌ای و همچنین کشف و پرورش استعدادهای ورزشی سهم به‌سزایی در توسعه ورزش استان خوزستان داشته است.

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

همزمان با اختتامیه جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر در روز چهارشنبه مورخ ۱۸ بهمن ماه در آمفی تئاتر نیشکر شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، عاشقان حضرت محمد ( ص ) عید مبعث و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را جشن گرفتند .

 در این مراسم که با اجرای برنامه های متنوعی منجمله تواشیح همکاران کشت و صنعت ، مداحی حاج سید علی موسوی همراه بود ، در ابتدا با کلام و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین موسوی والا در رابطه با راهکارهای موفقیت هر مرد در نزد خانواده و مواردی که باعث جذابیت و موفقیت هر مرد در کانون خانواده می شود منجمله ؛ عدم اعتیاد و وابستگی به هر چیز و شئ ، ابراز احساسات بصورت عملی ، تواضع در مقابل همسر و فرزندان مطرح فرمودند .

 در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عادل پور امام جمعه محترم شهرستان خرمشهر در خصوص انقلاب اسلامی متآثر از بعثت و انقلاب رسول اکرم ( ص ) ، مهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی ( عزت و استقلال ملی ) و اینکه یکی از جلوه های ظاهر و آشکار استقلال ملی در جمهوری اسلامی رویداد انتخابات بوده که بدون دخالت بیگانگان برگزار می‌شود ، در صورتیکه در دوران منحوس پهلوی در این مرز و بوم ، بویی از عزت و استقلال وجود نداشت .

 در پایان مراسم ضمن اهدا لوح تقدیر و جوایز به برندگان رشته های مختلف جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر شامل : فوتسال ، شطرنج ، دارت ، تنیس رومیز ، دومیدانی و همچنین به عوامل اجرایی برگزاری مسابقات ، با حضور معاون مدیر کل و رئیس اداره کل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خرمشهر از کارگران نمونه کشت و صنعت نیز با اهدا لوح و جوایز منتخب تقدیر و تکریم بعمل آورده شد .

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، همایش پیاده روی به مناسبت هوای پاک و دهه مبارک فجر با حضور مدیریت عامل ، معاونین ، مدیران و جمعی از کارکنان محترم کشت و صنعت برگزار گردید .

همایش پیاده روی امروز یکشنبه 15 بهمن ماه1402 ، با هدف ایجاد روحیه نشاط و سلامتی از رو بروی مدیریت تولید یکم ، راس ساعت ۸ صبح آغاز و تا فلکه ورزش ادامه داشته و پایان یافت .

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

به گزارش روابط عمومی شرکت میرزاکوچک خان ، در ابتدای این بازدید میدانی ، توضیحات کاملی پیرامون پروسه ( فرآیند ) تولید شکر از نیشکر ، اهمیت و ضرورت و فواید شرکت‌های کشت و صنعت نیشکری در پالایش هوای محیط و تولید اکسیژن ، تامین بخشی از اشتغال استان ، تولید مجموعه ای از سبدکالای داخلی شامل گندم ، کلزا ، شکر سفید ، شکر قهوه ای ، الکل مورد نیاز کشور در ایام بحران کرونا ، خمیرمایه و MDF توسط مدیران و کارشناسان شرکت برای بازدید کنندگان ارائه شد .

 در ادامه بازدید که شور و شوق فراوانی در همراهان بدلیل جذابیت چرخه تولید شکر ایجاد نمود ، پیرامون سایر توانمندی‌های شرکت از جمله تولید برق در زمان پیک مصرف برق در تابستان با استفاده از دیزل ژنراتورهای شرکت و انتقال برق مازاد به شبکه سراسری برق ، اجرای آبیاری زیر سطحی به منظور استفاده بهینه از آب مصرفی ، مبارزه بیولوژیک با آفات و دشمنان گیاه نیشکر ، تولید کمپوست از تفاله نیشکر و ... توضیحات جامعی بیان شد .

 همچنین برخی از اعضای هیات علمی افزودند تامین و تولید غذای سالم در عصر کنونی ، زیر ساخت توسعه سلامت کشور است و حرکت در مسیر تولید غذای سالم ، نیاز اساسی کشور می باشد که با توضیح فرآیند تولید شکر از نیشکر این کشت و صنعت در این راستا گام بر می‌دارد.

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
637
54627
5574024
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر