جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: دی 1402

 

 

 

در این مراسم پس از تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط قاری و همکار عزیزمان قاسم هاشمی ، سخنران این جشن حاج آقا فاطمی نژاد با تبریک ایام ولادت مولای متقیان امام علی علیه‌السلام و روز پدر اظهار داشت حضرت علی علیه السلام یاور راستین و همیشگی پیامبر اکرم ( ص ) در ترویج و گسترش دین مبین اسلام و ارزش های توحیدی بود و توضیحات کاملی در خصوص فضائل بی نظیر امام علی علیه‌السلام و تفسیر آیه مباهله و شآن و نزول آن و وصف جایگاه حضرت علی ( ع ) در نزد مذاهب اسلامی و دیگر ادیان پرداخت و اظهار امیدواری نمود که همه ما بتوانیم در تمامی مراحل و عرصه های زندگی و کار و جامعه ، رفتار ، کردار ، گفتار و اعمال خود را بر اساس سيره و زندگی حضرت علی علیه السلام تنظیم نمائیم .

همچنین افزود آن امام بزرگوار از شیعیان و پیروان خود خواسته است تا با پرهیزکاری ، تلاش و پاکدامنی ، استوار و محکم در راه خدا ایستادن ، به مکتب و آرمان اسلام کمک نمائیم.

 دربخش دیگری از این مراسم که توسط کارکنان پایگاه بسیج کشت و صنعت ترتیب داده شده بود علاوه بر اجرای تواشیح ، جناب آقای حردانی مداح خوشنام اهل بیت علیهم السلام در توصیف فضائل و شایستگی های آن امام همام به مدیحه سرایی پرداختند .

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

 

 

در این مراسم مدیریت محترم عامل ، معاونین محترم کشاورزی و صنعت و مدیران محترم حوزه های شرکت گزیده ای از توانمندی ها و ویژگی های بارز اخلاقی این دو همکار عزیز و موثر شرکت را بیان و اذعان داشتند بدون شک همت و تلاش این عزیزان از زاویه دید مدیریت ارشد سازمان‌ها پنهان نخواهد ماند و این مدیریت همواره سعی در شناسایی و شکوفایی استعدادها وبرنامه ریزی برای ارتقا وافزایش بهروری خواهد بود. قطعا ارتقائ سازمانی این دو همکار گرامی حاصل تلاش و کوشش مستمر آنان در امور محوله بوده که نتیجه آن افزایش بهروری شرکتها خواهد شد .

 در پایان این مراسم با اهدای لوح سپاس از این عزیزان تشکر و قدردانی بعمل آمد . 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

 

یکی از ایرادات اساسی در سیستم آموزشی هر کشوری می‌تواند عدم ارتباط با مراکز و واحدهای تولیدی و صنعتی باشد و این بدین معناست که دانش‌آموزان در طول دوره تحصیل خود تنها به جنبه آموزشی رشته خود توجه نموده و به اندازه کافی با ابعاد اجرایی و عملی آن‌ آشنا نخواهند شد .

عدم آشنایی دانش آموزان با حوزه‌های فنی و اجرایی پس از اتمام دوران تحصیل و ورود آنها به بازار کار مشکلاتی را برای آنها به همراه خواهد داشت.
بنابراین آشنا نمودن دانش‌آموزان با حوزه‌های فنی و اجرایی می‌تواند کمک شایانی برای موفقیت بیشتر آنها در بازار کار را فراهم کند.

در همین راستا هنرآموزان و مربیان هنرستان‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای خرمشهر در غالب یک طرح پایلوت روز یکشنبه ۳ دی ماه ۱۴۰۲ ، از مزارع و کارخانه تولید شکر شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بازدید به عمل آوردند .

در این بازدید که تعدادی از مربیان و هنرآموزان هنرستان‌ها و مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خرمشهر و تعدادی از مسئولین آموزش و پرورش و اتاق بازرگانی خرمشهر به همراه کارشناسانی از وزارت آموزش و پرورش حضور داشتند توضیحات لازم به طور کامل در مورد فعالیت‌ بخش‌های کشاورزی و صنعت شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان و همچنین فرآیند تهیه و تولید محصولات متنوع این مجموعه از جمله باگاس ، ملاس ، شکر خام و شکر قهوه‌ای از سوی کارشناسان این مجموعه ارائه گردید .

 

منتشرشده در آخرین اخبار

بازدید فرماندار ویژه خرمشهر از روند برداشت سبز نیشکر در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان

نیشکر الگوی موفق یک صنعت سبز.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان، ظهر امروز (چهارشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۲) نادر عمیدزاده فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر به‌ اتفاق داوود رشیدی پور رئیس اداره محیط زیست‌ و بابک شالویی مدیر اداره کار، رفاه و تعاون اجتماعی خرمشهر از نحوه برداشت سبز محصول نیشکر شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بازدید کردند.

در این دیدار فرماندار خرمشهر بر افزایش تعامل و توسعه سطح همکاری های زیست محیطی بخش‌های صنعتی و تولیدی با متولیان حوزه محیط زیست تاکید کرد و گفت ، خوشبختانه صنعت نیشکر در استان خوزستان یک الگوی موفق در زمینه حفظ و صیانت از محیط زیست است.

در این بازدید که از بخش‌های مختلف تولید از جمله روند برداشت سبز نیشکر از سطح مزارع و همچنین فرآیند تولید شکر از کارخانه میرزا کوچک خان صورت گرفت ، مهندس سیدحسن موسوی مدیرعامل ضمن خیرمقدم به میهمانان گفت :
تلاش ما در مجموعه کشت و صنعت میرزا کوچک خان این است که با الگوگیری از تجربیات موفق ، فرآیندهای آلاینده را به حداقل رسانده تا ضمن تحقق اهداف مورد نظر در اقتصاد مقاومتی و دستیابی به شاخص‌های یک صنعت سبز ، کاری کنیم که مردم منطقه نیز از یک محیط‌زیست سالم برخوردار شوند.

مهندس موسوی به رویکردهای این شرکت در جهت صیانت از محیط زیست اشاره کرد و در ادامه بر استفاده از تجارب و راهکار‌های اداره محیط‌زیست در جهت حفظ شاخص‌های زیست محیطی تاکید کرد.

مهندس رشیدی پور ، رئیس اداره محیط زیست خرمشهر نیز از عملکرد کشت و صنعت میرزا کوچک خان به دلیل توجه به الزامات زیست محیطی در کاهش و کنترل آلاینده‌ها قدردانی کرد.

 توجه ویژه به زراعت چوب و توسعه فضای سبز، صیانت از حیات وحش و گونه‌های جانوری، مصرف بهینه انرژی و استفاده از انرژی‌های پاک از جمله شاخص‌هایی است که مورد توجه و تاکید شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بوده و باعث شده تا این مجموعه به عنوان صنعتی سبز معرفی شود .

منتشرشده در آخرین اخبار

درخشش فرزندان نیشکر در بزرگترین رقابت‌های علمی گروهی دانش آموزان کشور ( پایا )

یکتا حاتمی فرزند سیامک حاتمی از همکاران گرامی شاغل در مدیریت‌ امورمالی شرکت کشت وصنعت میرزاکوچک خان در شانزدهمین دوره از بزرگترین رقابت‌ علمی گروهی دانش آموزان کشور با عنوان " پیشگامان ایران اسلامی " که با حضور ۷۵ هزار دانش آموز توانمند ، خلاق و نخبه برگزار و به رقابت با همدیگر می پردازند توانست به مقام دوم این دوره دست یابد .

این موفقیت را به خانواده گرامی حاتمی و همچنین به همکاران محترم در کشت و صنعت میرزا کوچک خان تبریک عرض نموده برای ایشان توفیق روز افزون را مسئلت می نمائیم .

کمیته فرهنگی و روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان .

 

منتشرشده در آخرین اخبار

اجتماع بسیجیان فاطمی در مراسم عزاداری شهادت حضرت زهرا ( سلام الله علیها ) در تاریخ ۸ آذرماه ۱۴۰۲ در کشت و صنعت میرزا کوچک خان .

این مراسم که با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و کارکنان محترم شرکت و همچنین جمع کثیری از بسیجیان عزیز شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان و نیشکر امیرکبیر و فرمانده محترم شهید رضوی برگزارگردید ، حاضرین از فیض منبر های حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد موسوی و حجت الاسلام و المسلمین حاج بحرانی و مداحی آقای قره باغی بهره مند گردیدند .
در ابتدای مراسم حاج آقا بحرانی ضمن عرض تسلیت این روز به حاضرین گرامی در مجلس ، بسیج و جایگاه شاخص آن در منظر امام و رهبری و نیز تاثیر انقلاب اسلامی در حرکت‌های مقاومت های منطقه مخصوصا فلسطین توسط ایشان بیان گردید .
در ادامه این مراسم توسط حاج آقا سید محمد موسوی جایگاه حضرت زهرا ( س ) و عظمت ایشان و توصیه های پیامبر ( ص ) در خصوص شخصیت حضرت زهرا ( س ) و با استفاده از منابع اهل سنت بیان گردید .

منتشرشده در آخرین اخبار

برگزاری رژه خودرویی بمناسبت گرامیداشت هفته بسیج امروز ۸ آذر ماه در کشت و صنعت میرزا کوچک خان .

منتشرشده در آخرین اخبار

برگزاری مراسم راهپیمایی تشییع نمادین فاطمیه در غرب کارون در۱۳ روستا اطراف کشت و صنعت میرزاکوچک خان .

این مراسم معنوی دیروز دوشنبه ۶ آذرماه از روستای رحمانیه فیصلی تا روستای سوئیچتی یک با حضور آیت الله موسوی فرد نماینده محترم ولی فقیه در استان خوزستان ، حجت الاسلام و المسلمین بحرانی امام جماعت و فرمانده بسیج ، مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و کارکنان محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان و جمع کثیری از اهالی محترم روستاهای مذکور برگزار گردید .

منتشرشده در آخرین اخبار

تصاویری از برگزاری نماز وحدت ظهر و عصر و مراسم دعا جهت شفای عاجل و تندرستی و سلامتی کلیه همکاران گرامی در محل نماز خانه شرکت با حضور اعضا محترم هیات مدیره و کارکنان ارجمند شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک‌خان برگزار گردید .

منتشرشده در آخرین اخبار

اولین دوره مسابقات آتش نشانان نیشکر با حضور ۸ شرکت نیشکری به میزبانی شایسته‌ شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی در ۴ ماده انفرادی و یک ماده امدادی در تاریخ ۱۱ دی ماه 1402 برگزار که در پایان این مسابقات شرکت کشت و صنعت سلمان فارسی به مقام اول و شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به مقام دوم دست یافت .

در این مسابقات آتش نشانان عزیزمان در مجموع تیمی به مقام دوم دست یافتند .

-          جناب آقای امین حیاوی در حرکت حمل آدمک به مقام اول .

-          جناب آقای یعقوب کارگر در حمل شیلنگ به مقام دوم .

-          جناب آقای حسین عیاشی در حرکت حمل آدمک به مقام سوم دست یافتند .

شایان ذکر است شرکت های کشت و صنعت فارابی و امام خمینی (ره) بصورت مشترک به مقام سوم رسیدند .

 

ضمن تبریک و آرزوی موفقیت های مستمر ، توفیق روز افزون در آتی را برای این عزیزان از خداوند منان مسئلت می نمائیم .

منتشرشده در آخرین اخبار
صفحه1 از2
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
973
54963
5574360
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر