جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: خرداد 1401

به منظور توانمند سازی کارکنان شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برای امداد رسانی در شرایط اضطراری دوره آموزشی احیای قلبی - ریوی و امداد رسانی در مواقع مارگزیدگی و عقرب زدگی برگزار شد.

این دوره کارگاهی با همت مدیریت HSEE، مدیریت منابع انسانی و روابط عمومی در سه روز متوالی ویژه معاونان و مدیران، کارشناسان و دیگر پرسنل به صورت عملی برگزار میشود.

در این دوره با توجه به آشنایی کارکنان با مباحث امدادی سر فصلهای آموزشی به صورت خلاصه و مفید به صورت تئوری و عملی توسط مربی بیان شد .

در این دوره اصول و اهداف کمک های اولیه،ارزیابی مصدوم ، CPR ،خفگی و آسیب های ناشی از سرما و گرما تدریس شد.

منتشرشده در آخرین اخبار

شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان موفق به دريافت گواهينامه بین المللی سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی ISO 22000:2018  گردید.

با عنایت به اقدامات صورت گرفته در راستای اخذ گواهینامه بین المللی سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی  به عنوان بخشی از الزامات سازمان غذا و دارو در تولید شکر قهوه­ای ،  تیم ممیزی شركت MIQC به عنوان مرجع صادر کننده گواهینامه مذکور، ممیزی نهایی ثبت سیستم را با ارزیابی سالن تولید و بسته­بندی شکر قهوه‌ای ، انبار شکر قهوه‌ای ، مدیریت کنترل کیفیت و مدیریت طرح و برنامه انجام و اقدامات صورت گرفته در راستای استقرار سیستم مورد تأیید شركت MIQC قرار گرفت و گواهینامه بین المللی
سیستم مدیریت ایمنی مواد غذایی ( استاندارد  ISO 22000:2018) به نام شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان صادر گردید.

لازم به ذکر است شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در سال های اخیر با اهتمام به ضرورت
استقرار سیستم­های مدیریت کیفیت موفق به دریافت گواهینامه­ های بین المللی ISO 9001:2015 ،  ISO 45001:2018 ، ISO 14001:2015 و همچنین اخذ استاندارد ملی ایران و گواهینامه حلال گردیده بود و دریافت گواهینامه ISO 22001:2018  نیز موفقیتی دیگر در این زمینه می باشد.

 ضمن تبریک به کلیه همکاران شرکت بابت کسب این موفقیت ، از اقدامات تیم ایمنی مواد غذایی شرکت متشکل از همکاران معاونت محترم صنعت ، مدیریت محترم HSEE و مدیریت محترم طرح و برنامه  که در کسب این موفقیت تلاشی بی­دریغ داشته اند نیز قدردانی می­گردد .

 

منتشرشده در آخرین اخبار

طی مراسمی با حضور مدیر عامل، معاونان و مدیران شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان از پرسنل برترمعاونت کشاورزی این شرکت با اهدای لوح سپاس، تقدیر شد.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در آیین تقدیر از کارشناسان و تکنسین های برتر کشاورزی در دوره داشت 1400 با بیان اینکه همه پرسنل شرکت دلسوز، مسولیت پذیر و نمونه هستند این آیین را مراسمی نمادین برای تقدیر از نمایندگان این قشر عزیز دانست و از همه پرسنل شرکت که با تلاش و کوشش برای خودکفایی کشورمان تلاش می کنند تشکر کرد.

مهندس سید حسن موسوی عنوان کرد: هر توفیقی که تا کنون حاصل شده، حاصل تلاش ها و زحمات تمامی پرسنل در بخشهای مختلف کشاورزی، صنعت و نیروهای ستادی بوده است.

او از پرسنل شرکت خواست با استمرار تلاشهای خود میزان تولیدات شرکت در دوره داشت و برداشت را افزایش دهند تا بتوانیم به اهداف اقتصادی مورد نظر دست یابیم.

در ادامه معاونان صنعت و کشاورزی، مدیر حراست، مدیرHSEE و مدیران تولید یکم و دوم کشاورزی در سخنان خود از تلاشهای بی دریغ کارکنان شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان قدردانی کردند.


گفتنی است؛ در پایان این مراسم از آقایان محمد بریهی، عبدالرضا هاشمی، هاشم چعبی، حسین هاشمی، محمد عیدانی و حسن هاشمی به عنوان کارشناسان و تکنسین های برتر کشاورزی در دوره داشت 1400 با اهدای لوح سپاس، تقدیر به عمل آمد.

منتشرشده در آخرین اخبار

به مناسبت خجسته سالروز میلاد ثامن‌الحجج حضرت علی بن موسی الرضا(ع) جشن باشکوهی در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار شد.

به مناسبت خجسته سالروز میلاد ثامن الحجج حضرت علی بن موسی الرضا (ع) جشن باشکوهی با حضور گسترده پرسنل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در محل نماز خانه شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار شد.

این مراسم معنوی که با تلاوت آیاتی نورانی از کلام‌الله مجید آغاز شد، برنامه‌های متنوع فرهنگی از جمله سخنرانی و سرودن اشعار زیبا و عرفانی در وصف امام رضا (ع) را به همراه داشت.

نائب رئیس کمیته فرهنگی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  طی سخنانی به تبیین فضائل اخلاقی و ابعاد شخصیتی حضرت امام رضا (ع) پرداخت.

حجت الاسلام عبدالله بحرانی با بیان اینکه «همه ابعاد زندگی حضرت امام رضا (ع) برای مسلمانان الگو و سرمشق بود»، تصریح کرد: آن حضرت رفتار پیامبرگونه داشتند و به زیور فضایل اخلاقی و کمالات نفسانی آراسته شده بودند و حلم، رأفت و احسان ایشان شامل خاص و عام می شد.

او  در بخش دیگری از صحبت های خود، به منظور شرکت فعال حضار در این مراسم معنوی، سوالاتی را در مورد اوصاف و القاب و همچنین ویژگی های برجسته اخلاقی و رفتاری امام رضا علیه السلام مطرح و افراد فعال را با تقدیم جوایز تشویق کرد.

در پایان مراسم مداحان اهل بیت آقایان خلف زاده از مداحان برجسته کشوری و ناطقی از پرسنل شرکت  در وصف ولادت  با سعادت هشتمین خورشید امامت و ولایت حضرت امام علی  ابن موسی  الرضا(ع) اشعاری  سرودند.

منتشرشده در آخرین اخبار

در این دوره سه روزه آموزشی که با حضور دکتر"کاشانچی"از اساتید با سابقه سازمان تامین اجتماعی در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار شد،موضوعات مهمی از جمله قراردادهای پیمانکاری ،حقوق و دستمزدها و تشریح کامل موضوع بیمه و بیمه شدگان و همچنین نکات کلیدی در عدم تجمیع هزینه برای شرکت ها تدریس گردید.

هدف از این دوره ،تسلط همه رده های مختلف کارکنان شرکت بر مباحث و جزئیات قراردادها و قوانین بیمه تامین اجتماعی، آموزش مدیریت بیمه و باز نشستگی و پیمان و رسیدگی ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی بود.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
943
54933
5574330
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر