جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: تیر 1402

شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با شروع ایام عزاداری حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام، اقدام به ساخت موکب عزاداری کرد.

عاشقان مکتب حسینی در شرکت میرزا کوچک خان چند روزی است که در حال بنای موکب عزاداری در مسیر اهواز به خرمشهر، روبه روی درب ورودی این شرکت هستند تا بتوانند در روزهای نزدیک به اربعین حسینی پذیرای مهمانان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) در مسیر مذکور باشند.

گفتنی است این شرکت در سال های گذشته نیز با برپایی موکب عزاداری، محلی برای استراحت و پذیرایی از زوار ابا عبدالله الحسین(ع) را فراهم می کرد.

امسال تصمیم بر آن شد تا موکب به شکل ساختمانی دائمی بنا برپا گردد. عملیات ساخت از اول ایام محرم شروع و پیش بینی می شود تا پایان هفته جاری به اتمام برسد تا پذیرای عاشقان و زوار اباعبدالله الحسین (ع) باشد.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان همنوا با سراسر کشور در سوگ سید و سالار شهیدان، رخت عزا بر تن پوشیده و  در رثای اباعبدالله (ع) به سوگ نشسته است.

پرسنل شیفته خاندان اهل بیت(ع) عاشقان و دلدادگان مکتب حسینی در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان، این روزها در عزای سرور و سالار شهیدان غرق در اندوه و ماتم هستند و نوای لبیک یا حسین(ع) از گوشه و کنار این شرکت به گوش می‌رسد. ‏عزاداران سالار شهیدان در کشت و صنعت میرزاکوچک خان طی مراسمی با قرائت زیارت عاشورا و مجلس عزاداری، ارادت خاص خود را به اباعبدالله الحسین(ع) و یاران با وفایش نشان دادند.

در این مراسم که با قرائت زیارت عاشورا شروع شد حجت الاسلام والمسلمین موسوی زاده سخنران و کارشناس دینی مدعو پس از زیارت عاشورا با تشریح واقعه کربلا و فلسفه عاشورا، به ایراد سخنانی در مورد این واقعه پرداخت.

همچنین در ادامه این مراسم معنوی ذاکر اهل بیت کربلایی قره باغی از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت(ع) در ذکر مصیبت شهادت حضرت اباعبد الله الحسین(ع) و یاران باوفایش به مداحی و نوحه سرایی پرداخت و سینه زنی عاشقان مکتب حسینی شرکت کشت وصنعت میرزا کوچک خان به یاد حماسه حسینی همراه با نوحه سرایی گوشه ای دیگر از مراسم بود.

در این روزها بیرق‌های عزا در گوشه گوشه شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان برافراشته شده و مراسم عزاداری دهه اول محرم روزانه با همت کمیته فرهنگی، روابط عمومی و پایگاه بسیج پس از اقامه نماز ظهر در مسجد شرکت برگزار می شود.

 

 

 

 

 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

آیین نکوداشت روز حراست و نگهبانی با حضور مدیرعامل، معاونین، مدیران و روسای ادارات حراست، امام‌جماعت شرکت میرزا کوچک خان و سایر همکاران حراست در محل سالن کنفرانس حوزه مدیرعامل برگزار گردید.

مدیرعامل شرکت کشت‌و‌صنعت میرزا کوچک خان در این دیدار ضمن خیر مقدم و تبریک اعیاد قربان و غدیر به حاضرین و ارج نهادن تلاش‌های جهادگونه و شبانه روزی پرسنل شاغل در مدیریت حراست شرکت گفت ؛ قطعاً در پس نامگذاری این روز یک هدف متعالی نهفته است که حاکی از اهمیت مسئله حفاظت و حراست دارد.

مهندس موسوی در این باره گفت: در همه جای دنیا و در میان همه کشورها، شرکت ها و دستگاههای دولتی و غیر دولتی برای تامین و حراست از نظم و امنیت سازمانی خود نیاز به یک مجموعه مقتدر و همه‌جانبه‌نگر را احساس نموده و با تکیه بر روشهای علمی و دانش و فن‌آوری‌های نوین این هدف را دنبال میکنند.

موسوی همچنین هدف از برگزاری این را تقدیر از همکاران حراست عنوان کرد و گفت: وظایف همکاران فعال در حوزه حراست شرکت را میتوان در ۳ بخش اصلی خلاصه کرد؛نخست، هماهنگی داخلی با مدیریت و شبکه همکاران خود در مدیریت حراست، دوم ؛ تعامل با دیگر مدیریت‌ها و مجموعه همکاران در سطوح مختلف شرکت و مورد سوم که از اهمیت بسیار بالایی برخودار است تعامل منطقه‌ای با جوامع بومی و نهادهای مرجع محلی می‌باشد که متضمن افزایش ضریب امنیت اجتماعی شرکت میباشد.

سید مجتبی جعفرنژاد مدیر حراست شرکت نیز ضمن تبریک این روز به کلیه همکاران مجموعه تحت مدیریت خود گفت: حراست موضعی است که قرار گرفتن در آن مسئولیتی خطیر را متوجه هر فرد میکند چرا که باید آنچنان قوی و قدرتمند عمل کند که در مسیر تهمت و اتهام قرار نگیرد و بتواند در جامعه‌ای که دشمنان عادت به شیطنت و فریب دارند از ولایت و اصول دینی اسلام و انقلاب دفاع کند و طوری عمل کند که مامن همه اقشار جامعه واقع شود لذا عمل به احکام و موازین شرعی و اسلامی و ترویج فرهنگ مسئولیت‌پذیری، قانونگرایی و رعایت اصول اساسی اسلامی یعنی تکریم ارباب رجوع، حفظ آبرو و اسرار افراد بسیار تلاش نموده و به اخلاص عمل نماید.

 در پایان مراسم از کارکنان برگزیده مدیریت حراست شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با اهدای لوح قدردانی شد. ️ 

گفتنی است ۲۲ تیرماه در تقویم جمهوری اسلامی ایران به نام روز حراست و نگهبانی نامگذاری شده است. 

 

 

 

 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

این کتاب دربرگیرنده موضوعاتی در حوزه محیط‌زیست، مسئولیت‌های اجتماعی و حاکمیتی شرکت‌هاست و نقش روابط‌عمومی‌ها در ایجاد قدم‌های مبتنی بر توسعه پایدار در این سه حوزه به تشریح بیان شده است.

کتاب «روابط‌عمومی ای‌اس‌جی» نوشته دکتر ولید آلبوناصر و مهدی باقریان دوشنبه (۲۶ تیرماه) در نشست شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی خوزستان رونمایی شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، این کتاب دربرگیرنده موضوعاتی در حوزه محیط‌زیست، مسئولیت‌های اجتماعی و حاکمیتی شرکت‌هاست و نقش روابط‌عمومی‌ها در ایجاد قدم‌های مبتنی بر توسعه پایدار در این سه حوزه به تشریح بیان شده است.

ولید آلبوناصر نویسنده این کتاب، مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از شرکت‌های بزرگ صنعتی خوزستان است. وی در امور بین‌الملل و حوزه علوم سیاسی، پژوهش‌های مختلفی داشته و در سال جاری نیز از سوی استاندار خوزستان مورد تقدیر قرار گرفت.

آلبوناصر اخیرا هم در بیست و دومین دوره جایزه صنعت روابط‌عمومی ایران، توانسته با رای هیئت داوران، جایزه ملّی روابط‌عمومی و جایزه ویژه انتشارات را از آنِ خود کند.

تولید محتوای متنوّع و امیدآفرین، برگزاری جشنواره ملّی شکرستان، ارتباط مؤثر با جوامع پیرامونی طرح‌های نیشکر، انتشار کتابچه‌ها و فصلنامه داخلی صنعت نیشکر، برگزاری جشنواره‌های مختلف فرهنگی و رسانه‌ای، حضور تاثیرگذار در شبکه‌های اجتماعی و… موجب شده روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در نظام ارتباطی و اطلاع‌رسانی روابط‌عمومی‌ها پیشرو باشد.

ای‌اس‌جی؛ چارچوبی ضروری برای توسعه پایدار

مؤلّف کتاب روابط‌عمومی ای‌اس‌جی در ابتدای آیین رونمایی، ای‌اس‌جی را چارچوبی ضروری برای هر شرکت و سازمانی برشمرد که به ذ‌‌ی‌نفعان کمک می‌کند بفهمند یک سازمان چگونه در حال مدیریت ریسک‌ها و فرصت‌های مرتبط با محیط‌زیست، جامعه و اقدام‌های حاکمیتی است.

وی افزود، رعایت مقررات و استانداردهای زیست‌محیطی، اجتماعی و حاکمیتی و ملاحظه‌های اخلاقی و قانونی ای‌اس‌جی امروزه با بقای شرکت‌ها گره خورده و رعایت آن‌ها نه تنها به تحقق محیطی سالم‌تر و اخلاقی‎تر کمک می‌کند، بلکه سبب افزایش فزاینده توجه و علاقه سرمایه‌گذاران و سهام‌داران برای سرمایه‌گذاری بیشتر نیز می‌شود.

به گفته آلبوناصر، اصول و چارچوب‌های اصلی ای‌اس‌جی همان چیزهایی است که بر اساس شاخص‌های توسعه پایدار سازمان ملل تعریف و تدوین شده و به‌کارگیری آن موجب بهبود وضعیت اقتصادی و بهره‌وری شرکت ها و سازمان‌ها و در نهایت بهبود سطح رفاه و درآمد ملّی می‌شود و توسعه پایدار و متوازن را تحقق خواهد بخشید.

 

منتشرشده در آخرین اخبار

کارخانه تولید زغال با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰ تُن در سال فعالیت می‌کند که با راه‌اندازی خط دوم تولید، این میزان به سه هزار تُن در سال خواهد رسید.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در راستای صیانت از محیط‌زیست و تکمیل زنجیره تولید، با استفاده از باگاس نیشکر «زغال زیستی» تولید می‌کند.

 به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر امام خمینی‌(ره) این خبر را اعلام کرد و آن را دستاوردی محیط‌زیستی در تکمیل زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده برشمرد.

 محمدرضا عصاره‌نژاد به ظرفیت تولید این کارخانه اشاره کرد و گفت، ‌هم‌اکنون، کارخانه تولید زغال با ظرفیت تولید سالانه ۱۵۰۰ تُن در سال فعالیت می‌کند که با راه‌اندازی خط دوم تولید، این میزان به سه هزار تُن در سال خواهد رسید.

 وی در ادامه به بازار مصرف این زغال‌های زیستی پرداخت و بیان کرد، با توجه به مرغوبیت زغال تولید شده از باگاس نیشکر، در کنار ارسال به استان‌های دیگر، به کشورهایی همچون ترکیه و عراق نیز صادر می‌شود.

 به گفته مدیرعامل این شرکت، کارخانه زغال بریکت، ضمن ایجاد اشتغال، از آسیب‌های محیط‌زیستی ناشی از سوختن باگاس هم جلوگیری کرده و آن را به محصولی زیستی با ارزش افزوده مناسب تبدیل کرده است.

 کارخانه‌ای دومنظوره برای استفاده از باگاس و ضایعات اکالیپتوس

 عصاره‌نژاد ادامه داد، کارخانه تولید زغال دو منظوره است و علاوه بر استفاده از ماده اولیه باگاس، از شاخ و برگ درختان اکالیپتوس نیز استفاده می‌کند و بازمانده ضایعات این درخت در کارخانه تولید «اسانس» اکالیپتوس ، به مصرف این کارخانه خواهد رسید.

 بر اساس این گزارش، این محصول مرغوب نیشکری، حرارتی حدود سه برابر زغال چوب دارد و قیمتش هم نسبت به زغال چوب پایین‌تر است و حمل و نقل راحت‌تری نسبت به آن دارد.

 وی در ادامه به طرح‌های توسعه‌ای کارخانه زغال هم اشاره کرد و گفت، راه‌اندازی خط تولید «کربن اکتیو» از دیگر طرح‌های توسعه‌ای است که پس از مطالعات اولیه، راه‌اندازی می‌شود.

 در حال حاضر، طرح‌های مختلفی در حوزه صنایع پایین‌دستی صنعت نیشکر در حال انجام است. کارخانه کود فسفاته، کارخانه خوراک دام دعبل خزاعی، کارخانه تولید کاغذ سلمان فارسی، کارخانه تولید اسانس اکالیپتوس و… از پروژه‌های است که به منظور صیانت از محیط زیست، ایجاد اشتغال و تکمیل زنجیره تولید در حال تکمیل و راه‌اندازی است.

 نیشکر تنها محصولی است که دورریز ندارد و باگاس باقیمانده فیبری از ساقه نیشکر در تولید کاغذ، ام دی اف، نئوپان و خوراک دام، زغال و… کاربرد دارد.

 حفظ محیط زیست، جلوگیری از برداشت بی‌رویه‌ و تخریب جنگل‌ها، جلوگیری از قطع سالانه‌ حداقل ۶ میلیون اصله درخت از تاثیرات استفاده از پسماند نیشکر در تولید محصولات جانبی است.

منتشرشده در آخرین اخبار

معاون امور شرکت‌ها گروه مالی سپهر صادرات و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آماده شدن دو شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) و شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت‌های تابعه هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای آغاز فرایند پذیرش در فرابورس خبر داد.

معاون امور شرکت‌ها گروه مالی سپهر صادرات و رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آماده شدن دو شرکت کشت و صنعت امام خمینی (ره) و شرکت خمیرمایه و الکل رازی از شرکت‌های تابعه هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی برای آغاز فرایند پذیرش در فرابورس خبر داد.

دکتر حامد عین افشار در گفت و گو با روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حاشیه بازدید از شرکت خمیرمایه و الکل رازی در رابطه با پذیرش و عرضهٔ سهام شرکت‌های تابعه نیشکر گفت: این اقدام در هیئت مدیره مصوب شده و در حال تهیه امیدنامه هستیم.

عین افشار پیش‌بینی کرد طی سال جاری فرایند مقدمات اولیه پذیرش و عرضه دو شرکت تابعه نیشکر انجام شود و در سال آینده سهام آنها در فرابورس عرضه خواهد شد.

وی دربارهٔ پذیرش و عرضه شرکت توسعه نیشکر توضیح داد: اقدام برای پذیرش شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از آذرماه سال گذشته شروع شد و پذیرش اولیه اتفاق افتاد و هم‌اکنون در حال طی کردن الزامات لازم برای عرضه سهام در فرابورس و به‌طور مشخص ارزش گذاری سهام و فرآیندهای مرتبط با آن هستیم.

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با اشاره به این که تصمیم‌گیری دربارهٔ زمان عرضه اولیه در فرابورس برعهده فرابورس است، پیش‌بینی کرد که تا پایان تابستان فرایند آماده‌سازی تکمیل شود.

شفافیت و سهولت در تأمین مالی؛ مزایای بورسی‌شدن

این متخصص حوزه مالی و سرمایه‌گذاری در ادامه به مزیت‌های عرضه سهام شرکت‌ها در بورس اشاره کرد و گفت: یکی از مزایای عرضه سهام در بورس شناخته شدن برندها و معرفی شرکت‌ها در بورس است؛ به نظر می‌رسد باتوجه به جایگاهی که شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی چه از لحاظ اندازه و چه از لحاظ عملکرد مثبت و عملیات موفق و به روز دارد، در منظر عمومی خیلی شناخته شده نیست و این تحول می‌تواند به معرفی آن کمک کند.

وی ادامه داد: هلدینگ توسعه نیشکر، از بابت سهم تولیداتی که در کشور انجام داده همچون شکر، الکل، خمیرمایه، ام دی اف، گاز کربنیک و ویناس واقعاً جزو صنایع فاخر و غرورآفرین کشور است.

عین افشار، شفافیت را از دیگر مزیت‌های پذیرش در بورس دانست و اظهار کرد: همگان از مجموعه‌های بزرگ انتظار دارند که فرآیندهای داخلی آنها، استخدام‌ها و عملیات شرکت‌ها شفاف باشند؛ بر همین اساس، وقتی شرکتی مورد پذیرش قرار می‌گیرد باید الزاماتی را در بورس رعایت کند که باعث افزایش شفافیت می‌شود.

وی اصلی‌ترین منفعت عرضه سهام در بورس برای شرکت، کارمندان، کارگران و ذینفعان توسعه نیشکر را سهولت در تأمین مالی دانست و افزود: شرکت‌هایی که مورد پذیرش قرار می‌گیرند، می‌توانند به راحتی پروژه‌های خود را تأمین مالی کنند و سرمایه‌گذاری‌های خود را انجام دهند و شرکت را به سمت بالندگی بیشتر سوق دهند.

جایگاه مهم توسعه نیشکر در صنعت کشور

رئیس هیئت مدیره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ارزیابی موفقیت‌های به دست آمده در این هلدینگ کشاورزی تأکید کرد: موفقیت‌های رقم خورده و دستاوردهای تحقق یافته در توسعه نیشکر فراوان هستند و اعداد و ارقام خود گویای این موضوع است؛ در حوزه شکر حدود ۴۰ درصد ظرفیت تولید کشور را داریم، در حوزه اتانول با تولید بیش از ۳۶ میلیون لیتر، حدود ۶۰ درصد الکل کشور را تأمین می‌کنیم، در بخش خمیرمایه با تولید ۱۲ هزار تن، نزدیک به ۴۰ درصد ظرفیت کشور را به خود اختصاص داده‌ایم. در MDF نیز سهم قابل توجهی در تولید داریم.

وی اضافه کرد: به هر حال این ارقام، جایگاه توسعه نیشکر را در عرصه صنعت کشور نشان می‌دهد، ولی جا برای کار بسیار زیاد است و ما به این قانع نیستیم و امیدواریم در سال‌های آینده شاهد پیشرفت‌های فزون تری باشیم.

مسئولیت‌های اجتماعی و استخدام بومی؛ راهبرد موفق نیشکر

این عضو هیئت علمی دانشگاه به اقدامات توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی و استخدام نیروهای بومی اشاره کرد و گفت: از آنجایی که شرکت توسعه نیشکر موفق، بالنده و سودآور است، طبیعتاً منفعت آن در وهله اول به جامعه پیرامون آن بازمی‌گردد.

عین افشار در پایان یادآور شد: در حال حاضر با احتساب کشت و صنعت نیشکر هفت تپه که به صورت پیمان مدیریت آن را اداره می‌کنیم، بیش از ۲۶ هزار نفر به صورت مستقیم در هلدینگ توسعه نیشکر و صنایع جانبی فعال هستند و این عدد با بهره‌برداری و سرمایه‌گذاری‌های در دست انجام به مراتب بیش تر خواهد شد.

منتشرشده در آخرین اخبار

مراسم جشن بزرگ غدیر در محل سالن همایش های شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با حضور کارکنان این شرکت برگزار شد.

مراسم جشن بزرگ غدیر در محل سالن همایش های شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با برنامه‌های متنوعی شامل سخنرانی، مولودی خوانی، اجرای استندآپ کمدی و مسابقه، اهدای جوایزبرگزار شد.

منتشرشده در آخرین اخبار

آیت‌الله دکتر محسن حیدری، در مراسم جشن بزرگ عید غدیر خم با حضور دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در حسینیه سیدالشهداء (ع) شرکت خمیرمایه و الکل رازی تأکید کرد: ائمه (علیهم‌السلام) مکرر واقعه غدیر خم را یادآوری می‌کردند، زیرا فراموشی پیام مهم و جهانی غدیر باعث ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت اسلام شده است و همه مردم امروز باید مبلغ پیام غدیر یعنی ولایت باشند.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری ابلاغ پیام غدیر را یک تکلیف الهی ابدی برای همگان دانست و گفت: هنر مرحوم علامه امینی مجتهد و نسخه‌شناس شیعه در کتاب «الغدیر فی الکتاب و السنة و الادب» که تاکنون 21 جلد از آن منتشر شده است، این است که در هیچ جای آن از روایات شیعی در اثبات غدیر استفاده نکرده و این نشانه حقانیت ولایت بلافصل امام علی (ع) است.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، آیت‌الله دکتر محسن حیدری روز شنبه (17 تیرماه 1402)، در مراسم جشن بزرگ عید غدیر خم با حضور دکتر عبدعلی ناصری مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و دکتر مقداد محمودی عضو هیئت‌مدیره در حسینیه سیدالشهداء (ع) شرکت خمیرمایه و الکل رازی تأکید کرد: ائمه (علیهم‌السلام) مکرر واقعه غدیر خم را یادآوری می‌کردند، زیرا فراموشی پیام مهم و جهانی غدیر باعث ایجاد تفرقه و اختلاف بین امت اسلام شده است و همه مردم امروز باید مبلغ پیام غدیر یعنی ولایت باشند.

وی مداحان، خطیبان، اهل‌قلم و سایر اقشار را به تبلیغ پیام غدیر فراخواند و گفت: پیامبر عظیم‌الشأن در انتهای خطبه غدیر فرمودند: «فَلْیُبَلِّغِ الْحَاضِرُ الْغَائِبَ وَ الْوَالِدُ الْوَلَدَ إِلَى یَوْمِ الْقِیَامَةِ»؛ (حاضر باید این پیام را به غائب و پدران هم به فرزندانشان، ابلاغ کنند.) این یک تکلیف الهی است که همه ما به فرزندان خود و به کسانی که اطلاع ندارند این پیام را منتقل کنیم.

آیت‌الله حیدری افزود: پیام غدیر به‌اندازه‌ای مهم است که قرآن کریم، پیامبر (ص) را در صورت کوتاهی در فرمان ابلاغ ولایت تهدید به کیفر و مؤاخذه کرده است: «يا أَيُّهَا الرَّسُولُ بَلِّغْ ما أُنْزِلَ إِلَيْكَ مِنْ رَبِّكَ وَ إِنْ لَمْ تَفْعَلْ فَما بَلَّغْتَ رِسالَتَهُ‌»؛ (اي پيامبر آنچه از طرف پروردگارت بر تو نازل شده است کاملاً (به مردم) برسان و اگر نكني، رسالت او را انجام نداده‌ای و خداوند تو را از (خطرات احتمالي) مردم نگاه می‌دارد، و خداوند جمعيت کافران (لجوج) را هدایت نمی‌کند.) این بدین معناست که پیامبر در صورت عدم تبلیغ این آیه، گویی توحید، آخرت، نماز، روزه و هیچ‌کدام از این مسائل را ابلاغ نکرده است.

وی در ادامه به بحث سندیت حدیث غدیر اشاره کرد و گفت: قصه غدیر یک قصه عادی و افسانه نیست، بلکه یک واقعیت روشن است که عموماً در همه منابع معتبر اهل‌سنت به آن اشاره شده است. این حدیث، خبر واحد نیست که نیاز به بررسی سندی داشته باشد، بلکه یک خبر متواتر است که هزاران نفر از هزاران نفر دیگر آن را نقل کرده‌اند؛ خبر واحد یعنی منبع و واسطه آن یک نفر یا دو نفر است که ممکن است حجیت نداشته باشد، اما خبر متواتر یک خبر قطعی است.

آیت‌الله حیدری همچنین گفت: حجت الاسلام و المسلمین دکتر فاطمی‌نژاد از دوستان آراسته و وارسته و فرهیخته از نظر علمی هستند که درباره غدیر حق مطلب را ادا کردند.

وی در پایان از مدیران موفق و دلسوز شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی و کارکنان و کارگران پرتلاش این مجموعه تولیدی به دلیل کسب موفقیت‌ها و رقم‌زدن رکوردها در جهاد تولید قدردانی کرد و گفت: الحمدلله با مدیریت جهادی دکتر ناصری و همکاران ایشان همچون مهندس فرحمند، شرکت خمیرمایه و الکل رازی توانسته است بهره‌وری حداکثری و فوق‌العاده را محقق کند و علی‌رغم جانبی بودن و کم‌بودن نیروی انسانی، به‌اندازه یک کشت و صنعت کارایی داشته باشد.

تأکید بر شناخت ظرفیت‌های علمی خوزستان

امام‌جماعت شرکت خمیرمایه و الکل رازی نیز در ابتدای این مراسم ضمن خوشامدگویی به حضار گفت که باید برخی از نعمت‌ها و ظرفیت‌های مهم استان خود را بیشتر بشناسیم که از جمله آنها استاد آیت‌الله دکتر حیدری نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری و امام‌جمعه موقت اهواز، فقیه اهل‌بیت (علیهم السلام) و دارای 160 تألیف مهم هستند و برخی از آثار ایشان همچون «پیشینه‌ها و مبانی ولایت‌فقیه نزد علمای شیعه» به‌عنوان متن درسی در کشورهایی چون عراق و مراکش تدریس می‌شود.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر علیرضا فاطمی‌نژاد توضیح داد: این اثر به پیشنهاد جناب سید حسن نصرالله رهبر محبوب جهان عرب و تأکید مرحوم آیت‌الله مصباح یزدی به دو زبان عربی و فارسی نگاشته شده است.

وی ادامه داد: «الارهاب و العنف في ضوء القرآن و السنة و التاريخ و الفقه المقارن» عنوان رساله دکتری آیت‌الله حیدری است که در به زبان عربی و در سه جلد باهدف دفاع از حریم اسلام در برابر شبهات وارد شده نوشته شده است که به بررسی تروریسم و خشونت‌گرایی از دیدگاه قرآن، سنت، تاریخ و فقه مقارن می‌پردازد.

وی با اشاره به طبیعت کار مجموعه‌های صنعتی، بر نیاز به نشاط، شادی و توجه به خانواده‌های پرسنل تأکید کرد و گفت: این دومین برنامه غدیری شرکت در دهه امامت و ولایت است که با حمایت مدیریت عامل و استقبال پرشور پرسنل روبه‌رو شده است.

در این مراسم سیدجعفر ملبوب با تلاوت آیاتی از کلام‌الله و سیدعلی موسوی با مولودی‌خوانی حضار را به فیض رساندند.

در این مراسم، دکتر مقداد محمودی عضو هیئت‌مدیره توسعه نیشکر و صنایع جانبی، دکتر جعفر آل‌کثیر معاون بهره‌برداری کشاورزی توسعه نیشکر و صنایع جانبی، مهندس علی مدحجاوی مدیرعامل شرکت سدادفام نیشکر و مهندس شهرام فرحمند مدیرعامل شرکت خمیرمایه و الکل رازی حضور داشتند.

منتشرشده در آخرین اخبار

در نشست روابط‌عمومی‌‌های دستگاه‌های اجرایی استان با استاندار خوزستان، از مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تجلیل شد.

در نشست روابط‌عمومی‌‌های دستگاه‌های اجرایی استان با استاندار خوزستان، از مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی تجلیل شد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، در این نشست که یکشنبه (هفتم خردادماه) با حضور مسئولین ارشد استان در سال شهید رجایی استانداری برگزار شد، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان از دکتر ولید آلبوناصر تقدیر کرد.

این موفقیت، حاصل تلاش‌ بی‌وقفه مدیر روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر در شورای اطلاع‌رسانی استان در راستای انعکاس دستاوردهای دولت سیزدهم در سفیر اخیر هیئت دولت به خوزستان است.

در این مراسم، استاندار خوزستان ضمن قدردانی از فعالیت‌ روابط‌عمومی‌های ادارات و دستگاه‌های اجرایی خوزستان، به جنگ شناختی دشمن اشاره کرد و بر ضرورت اطلاع‌رسانی دقیق در مقابله با سیاست‌های فریب دشمنان، تاکید کرد. 

برافراشته شدن پرچم سبز متبرّک به حرم امن رضوی، معنویتی خاص به این مراسم بخشیده بود و خدّام رضوی کاروان «زیر سایه خورشید» در میان استقبال حاضرین، مدیحه‌سرایی کردند.

بر اساس این گزارش، در سال گذشته نیز مدیر روابط‌عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در جشنواره ملّی روابط‌عمومی‌ها، به عنوان مدیر برتر روابط‌عمومی انتخاب شده بود.

منتشرشده در آخرین اخبار
صفحه1 از2
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
1102
55092
5574489
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر