جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: مهر 1400

به مناسبت سالروز میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام جعفرصادق (ع) و در جهت پاسداشت ولادت و رسالت آن بزرگواران ، جشن بزرگی در شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان برگزار گردید .
به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان این مراسم با حضور مدیرعامل ، معاونین ، مدیران و سایر کارکنان بخش‌های مختلف کشاورزی ، صنعت و ستادی شرکت با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار گردید . مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزاکوچک خان ضمن تقدیر از تلاش‌های شبانه روزی همکاران در پیشبرد اهداف متعالی شرکت گفت : در تابستان جاری با تلاش و همدلی از بحران‌های بزرگی همچون بی آبی ، وجود بادهای سوزان و قطعی برق عبور کردیم و حالا می بایست با مدیریت و همدلی کلیه کارکنان زحمتکش در عملیات برداشت هم بتوانیم تولید موفقی داشته باشیم .
مهندس سید حسن موسوی در ادامه برخی از فضائل رسول اکرم (ص) و امام صادق (ع) در خصوص فلسفه رسالت آن بزرگواران را برشمرد .
اجرای مولودی خوانی حاج احمد طرفی مداح اهل بیت ، سخنرانی حاج آقا احمدیان و اجرای مسابقه از بخش‌های این مراسم بود . گفتنی است در پایان این جشن به قید قرعه به حاضرین در مراسم به رسم یادبود هدایایی اهدا گردید .

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در مراسم شکرانه برداشت نیشکر از مزارع این شرکت گفت: امروز به شکرانه، برکت و لطف الهی و تلاش، همت و ایمان خانواده بزرگ میرزا کوچک خان در این نقطه پر افتخار ایستاده ایم.

 مهندس سید حسن موسوی با بیان اینکه در سال جاری بیش از 10هزار و 413هکتار از مزارع کشت و صنعت میرزا کوچک خان برای برداشت نیشکر اختصاص یافته افزود: پیش‌بینی می‌گردد در عملیات برداشت بیش از 800هزار  تن نیشکر از این سطح برداشت گردد.

 وی با اشاره به ادامه فرآیند برداشت خاطرنشان کرد: عملیات برداشت در۱۱۰ روز کاری انجام شود.

مدیرعامل کشت و صنعت میرزا کوچک خان در بخش دیگری نوسازی و اورهال کارخانه را یادآور شد و گفت:با تلاش متخصصان بومی توانستیم تمام قطعات فرسوده صنعت را نوسازی کنیم.

 مهندس سید حسن موسوی در پایان برنامه ریزی دقیق را زمینه‌ساز جهش تولید دانست و گفت:علیرغم تنش های آب و هوایی اما با برنامه ریزی دقیق پیش بینی افزایش تولید شکر خواهیم داشت .

منتشرشده در آخرین اخبار

تیم فوتسال شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  با پیروزی مقابل کشت و صنعت دهخدا ۹ امتیازی شد.

در هفته سوم رقابت‌های لیگ نیشکر که امشب در سالن چند منظوره شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی برگزار شد در دیداری حساس دو تیم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان و شرکت کشت و صنعت دهخدا به مصاف هم رفتند که در پایان دیدار تیم فوتسال شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک با پیروزی دو بر یک از سد تیم دهخدا عبور کرد و با کسب سه امتیاز بر صدر جدول تکیه زد.

این برد دلچسب و شیرین را به همه ورزشکاران و پرسنل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان تبریک عرض می کنیم.

منتشرشده در آخرین اخبار

آقای حسین جمعه نیا ؛ رئیس اداره بیمه و رفاه و ورزش ، آقای علیرضا ثابت ؛ رئیس روابط عمومی و جمعی از همکاران محترم شرکت به نمایندگی از مدیرعامل و مدیریت منابع انسانی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با حضور در منزل آقای احمد عچرش زاده ؛   بازیکن مصدوم تیم فوتسال این شرکت از وی عیادت کردند و پیگیر آخرین وضعیت درمان او شدند .

منتشرشده در آخرین اخبار

مدیر عامل کشت و صنعت میرزا کوچک خان در این دیدار ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی به حافظان نظم و امنیت گفت: هفته نیروی انتظامی یادآور بزرگمردان ونام آورانی است که اندیشه ناب خود را باعشق و ارادت مخلصانه به حضرت حق در آمیخته اند و در این میان جایگاه و نقش نیروی انتظامی در پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی، در کنار دیگر نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست .


 "مهندس سید حسن موسوی"  با اشاره به اینکه نیروی انتظامی حافظان امنیت کشور و ضامن آسایش و امنیت جامعه هستند، بیان داشت: همبستگی و انسجام ملی و عمومی و آرامش گسترده ای در جامعه حاکم گردیده که موجب جلب اعتماد مردم و این اعتماد در کاهش ارتکاب جرایم در جامعه موثر بوده است.


وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن ابراز قدردانی از تلاش های ارزنده و عملکرد مؤثر کلیه فرماندهان، مسئولان وتمامی  کارکنان ناجا به ویژه فرمانده محترم انتظامی شهرستان خرمشهر، به زمینه های همکاری و تعاملات فی مابین و همکاری های دو سویه اشاره کرد که می تواند در آینده بر روند ارائه خدمات بهتر به مردم با رعایت الزامات قانونی تاثیرگذار باشد.


در ادامه سرهنگ "فرشاد کاظمی" فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خرمشهر ضمن قدردانی از حضور مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  با تبریک هفته ناجا به عموم مردم، طی سخنانی اظهار کرد: هفته ناجا در اصل هفته مردم و هفته امنیت و آرامش کلیه اقشار جامعه است .


سرهنگ کاظمی همچنین از تعامل فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان با شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  در خصوص تأمین امنیت اقتصادی و رونق تولید سخن گفت و افزود: فرماندهی نیروی انتظامی  همکار همیشگی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  در حفظ امنیت اقتصادی است و امیدواریم با تولید بیشتر تعامل این دو نهاد شاهد شکوفایی هر چه بیشتر نظم و امنیت عمومی و ارتقاء احساس امنیت و آرامش در روستاهای غرب کارون  باشیم.

منتشرشده در آخرین اخبار

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  با سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان خرمشهر  دیدار کرد

 دراین نشست  ابتدا مهندس موسوی ؛ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان مسئولیت جدید آقای عمید زاده در سمت جدید را تبریک گفت و موفقیت ایشان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت نمود.


در ادامه فرماندار ویژه شهرستان خرمشهر گفت :شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بعنوان یکی از بنیان های بزرگ اقتصادی منطقه ،سالیان گذشته  در راستای مسئولیت های اجتماعی حرکت های ماندگاری را در منطقه انجام داد و میخواهیم این اقدامات تداوم یابد.

عمید زاده افزود :شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی علاوه بر تقویت ساختارهای اقتصادی و اشتغال منطقه نقش بسزایی در امنیت اجتماعی و اشتغال پویا داشته و باعث بهبود معیشت بیش از ۳۰ هزار نفر در استان شده است و ما هم در راستایی این اقدامات ارزشمند تمام تلاشمان را برای برداشتن موانع تولید بکار میگیریم.

 


پس از صحبت های سرپرست فرمانداری خرمشهر ، مهندس موسوی مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ضمن تشکر از حمایتهای فرماندار گفت: اعتقاد دارم باید همگرایی خودمان را بیشتر کنیم و در راستای مأموریت سازمانی و مسئولیت های اجتماعی امیدوارم بتوانیم به خوبی به وظایف خودمان جامه عمل بپوشانیم.


مهندس موسوی افزود: تصمیم داریم افق کاریمان را وسعت ببخشیم و با وحدت و هماهنگی برنامه های شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان محقق شود تا موضوع اشتغال مبتنی بر صنعت را تقویت نماییم.

منتشرشده در آخرین اخبار

 

رحیم حاجی‌پور از داوران خوزستانی لیگ برتر فوتبال، بازی‌های فصل جدید را سوت می‌زند.

به گزارش روابط عمومی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، حاجی پور از داوران شاغل در نیشکر میرزا کوچک خان است که با قضاوت‌های صحیح و قاطعانه در ۹ بازی حساس فصل گذشته لیگ برتر، کارنامه موفقی از خود به ثبت رسانده است.

او به همراه سه داور دیگر از استان خوزستان به دعوت فدراسیون فوتبال در کلاس پیش فصل و تست آمادگی جسمانی قبل از شروع لیگ برتر حضور پیدا کرد و پس از گذراندن موفقیت آمیز آزمون‌های علمی و عملی، مجوز داوری در فصل جدید فوتبال را به دست آورد.

شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در سال‌های اخیر با حمایت از فعالیت‌های ورزشی، در رشد و اعتلای ورزش منطقه و پرورش نخبگان ورزشی، سهم بسزایی داشته است.

منتشرشده در آخرین اخبار

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به مناسبت هفته ناجا در دیدار با فرمانده و پرسنل پاسگاه کفیشه با اشاره به نقش هوشمند شدن پلیس در تامین نظم و امنیت، اظهارداشت: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حفظ نظم، امنیت داخلی و برقراری فضای آرام جامعه نقش اساسی و کلیدی بر عهده دارد و همیشه ثابت کرده که به عنوان یار و یاور در کنار مردم بوده و از هرگونه خدمتی کوتاهی نکرده است .

مهندس موسوی همچنین  از تلاش های شبانه روزی پلیس و خدمات ارزنده آن در برقراری امنیت اقتصادی در نوار مرزی قدردانی و خاطرنشان کرد : روستاهای غرب کارون  علی رغم اینکه تراکم جمعیتی بالایی داشته  از امنیت مطلوبی برخوردار است که این نتیجه تلاش های شبانه روزی کارکنان جان برکف ناجا است که پایداری تولید و اشتغال را به همراه دارد.

در ادامه این دیدار از تلاش های فرماندهی و پرسنل پاسگاه کفیشه قدردانی شد

منتشرشده در آخرین اخبار

به‌منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی:

موکب شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در مسیر بازگشت زوار راه‌اندازی شد


به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان - شرکت  کشت و صنعت میرزا کوچک خان به‌منظور پذیرایی از زائران اربعین حسینی در بازگشت از کربلای معلی، موکب مرکزی خود را در کیلومتر ۵۵ جاده خرمشهر - اهواز  برپاکرد.

این موکب با همکاری و پشتیبانی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  برپا و پذیرای زائران در حال بازگشت از کربلا است.

حدود ۲۵ نفر از کارکنان پایگاه مقاومت بسیج کارگری و نیروهای  این  شرکت در یک کار جمعی نسبت به ایجاد فضای مناسب معنوی و امکانات مورد نیاز  برای توقف زوار اقدام کرده‌اند و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی از زائران استقبال و پذیرایی می‌شود.


مهندس سید حسن موسوی؛ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان نیز با حضور در این موکب در جریان اقدام‌های انجام‌شده قرار گرفت، همچنین جلسه‌ای به‌منظور برنامه‌ریزی، هماهنگی و تعیین وظایف پرسنل پیرامون تأمین امکانات مورد نیاز برگزار گردید.

او در ادامه ضمن قدر دانی از دست اندرکاران موکب افزود: این موکب برای هفتمین سال است که میزبان کربلایی هاست و خدمت رسانی به زائران تا هفته آینده و بازگشت آخرین زائران ادامه دارد.

منتشرشده در آخرین اخبار

در راستای آمادگی همه‌جانبه و ارتقاء سطح آگاهی نیروهای انسانی، امدادی و خدمات رسان در مواجهه با بحران‌های احتمالی و افزایش ضریب ایمنی در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  ،مانور عملیاتی اطفاء حریق و آموزش استفاده از خاموش کننده های دستی در این شرکت برگزار شد.


عادل قاسمی؛ مدیر HSEEشرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ضمن گرامیداشت روز اتشنشان و ایمنی ، آموزش را یکی از مهمترین اصول و اهداف تیمهای مدیریت بحران، پدافند غیر عامل مدیریتHSEE  خواند و افزود: وجود مخاطرات احتمالی متعدد حین انجام فعالیت های تولیدی در محیط شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، ایمن سازی تمامی نقاط، آموزش و افزایش توان و آمادگی نیروهای عملیاتی در مواجهه با این مخاطرات از راهکاری لازم برای ارتقاء ضریب ایمنی است.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
1610
13988
5595632
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر