جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: مرداد 1400

در حاشیه این مراسم مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با بیان اینکه مدتها پیگیر واکسیناسیون پرسنل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بودیم، گفت: امروز در اولین مرحله اجرای واکسیانسیون، پرسنل بالای 40سال مرحله نخست واکسن را دریافت کردند.

مهندس سید حسن موسوی ادامه داد: با همکاری وزارت بهداشت تلاش می کنیم در حداقل زمان تمام نیروهای شرکتی و پیمانکار این شرکت را که واجد شرایط لازم باشند واکسینه شوند.
او با تاکید بر این موضوع که جهادگران اقتصادی این شرکت بواسطه تلاش برای تداوم تولید در معرض ابتلا بیشتری هستند، افزود: با انجام این طرح علاوه بر ایمنی چرخه تولید شکر کانون سرایت پذیری اجتماعی در استان نیز تقلیل می یابد.
گفتی است این طرح تا دو روز دیگر ادامه دارد وهمزمان با آن ، طرح فاصله گذاری اجتماعی و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در این شرکت اجرا می‌شود.

منتشرشده در آخرین اخبار

به مناسبت دهه امامت و ولایت جهت پاسداشت ولایت امیر المومنان علی (ع) مراسم جشنی در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان همزمان با حلول دهه امامت و ولایت مراسم جشن عید غدیر با حضور مدیر عامل ، معاونین ، مدیران و سایر کارکنان بخشهای مختلف کشاورزی، صنعت و ستادی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با حفظ کلیه اصول بهداشتی و فواصل اجتماعی برگزار گردید.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ضمن تقدیراز تلاشهای شبانه روزی همکاران در پیشبرد اهداف متعالی  شرکت گفت : سالهای گذشته با تلاش و همدلی از بحرانهای بزرگی همچون خشکسالی و سیل عبور کردیم و حالا باید با مدیریت و همدلی در تنش آبی اخیر هم بتوانیم تولید موفقی داشته باشیم.

مهندس سید حسن موسوی در ادامه برخی از فضائل امام علی (ع) در خصوص فلسفه غدیر و امامت ایشان را برشمرد.

 اجرای تواشیح توسط گروه محراب،نمایش و اجرای مسابقه از دیگر بخش‌های این مراسم بود.

گفتنی است، در پایان این جشن به قید قرعه به برندگان مسابقه  کتابخوانی غدیر هدایایی به رسم یادبود اهدا شد.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
786
46299
5515749
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر