جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: تیر 1400

مراسم قرائت مناجات پرفیض امام حسین (ع) در روز عرفه در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد.

 دعای عرفه همزمان با نهم ذالحجه امروز سه شنبه ۲۹ تیرماه از ساعت ۱۳:۳۰در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  آغاز و شرکت کنندگان در این آیین معنوی در فضایی از معنویت با پروردگار خود به زمزمه و راز و نیاز و نیایش پرداخته و از درگاه احدیت طلب عفو و بخشش کردند.

 گفتنی است؛ دعای عرفه از مشهورترین دعاهایی است که شامل مضامین عارفانه‎ای چون شناخت پروردگار و تضرع به درگاه لایزال اوست.

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان، سرهنگ کریمیان از فرماندهان تیپ 264متحرک هجومی شهید علی عبدی در این دیدار با ابراز قدر دانی از همکاری و تعاملات سازنده شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان گفت : آسایش و امنیت، بستر رشد و تعالی شرایط اجتماعی و اقتصادی کشور را فراهم کرده و این رشد و تعالی، جز در سایه امنیت پایدار، امکان پذیر نخواهد بود.

وی دستاوردهای اخیر نیروهای مسلح در نوار مرزی را مرهون همکاریهای این شرکت دانست و افزود:این شرکت علاوه بر ارتقاء سطح اقتصادی، اجتماعی و رفاه زندگی آحاد مردم منطقه با تعاملات سازنده خود با ارتش باعث قوام امنیت منطقه شده است.

مهندس سید حسن موسوی؛ مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان هم بر ادامه همکاریهای دو جانبه تاکید کرد.

در پایان این دیدار سرهنگ کریمیان با اهدا لوح سپاس از تلاشهای آقای مهندس موسوی مدیرعامل و آقای مهندس فرحمند مدیرعامل اسبق این شرکت قدر دانی کرد.

منتشرشده در آخرین اخبار

درخشش بانوان، همسران و فرزندان دختر و پسر شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان

 تیم های ورزشی بانوان، همسران و فرزندان دختر و پسر شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  موفق به کسب مقام نخست جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی شدند .

در نخستین  جشنواره فرهنگی ورزشی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی  که در بین شرکتهای تابعه برگزار شد،  شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  با کسب 124 امتیاز جام قهرمانی و  مقام برتر این جشنواره  را از آن خود کرد.

مسابقات جشنواره فرهنگی ورزشی بانوان، همسران و فرزندان دختر و پسر شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در قالب تیمی و انفرادی در رشته های فوتسال، دارت، تنیس روی میز، آمادگی جسمانی، شطرنج برگزار شد.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
645
46158
5515608
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر