جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: ارديبهشت 1400

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان گفت: با توجه به کمبود ظرفیت تولید برق در کشور و خاموشی‌های مکرر ایجاد شده برای هموطنان، شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  ۵ مگاوات ظرفیت مازاد خود به شبکه سراسری تزریق کرد.

سید حسن موسوی با اعلام این خبر، افزود : این شرکت برای اولین بار است که با تغییرات نرم افزاری و سخت افزاری در واحد نیروگاه به منظور جلوگیری از خاموشی استان، برق مازاد تولیدی نیروگاه خود  را به شبکه سراسری تزریق کرده است.

 او با بیان اینکه مصرف انرژی در کارخانه شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به یک مگاوات رسیده است عنوان کرد: مازاد انرژی تولید شده در این شرکت می تواند انرژی مورد نیاز  روستاهای اطراف شرکت را تامین کند.

 گفتنی است چهار روستای سبعه،سویتچی، دیم ابن نجم و رحمانیه فیصلیه با جمعیتی بالغ بر ۶ هزار نفر در همجواری  رودخانه کارون و شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان قرار دارند.

منتشرشده در آخرین اخبار

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان:

فتح خرمشهر، حیات و دوام انقلاب اسلامی را به عنوان یک قدرت نوظهور در منطقه تثبیت کرد/ انتخابات نماینده کارگری شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در سلامت کامل برگزار شد.

مدیرعامل شرکت کشت وصنعت میرزا کوچک خان  درآیین معارفه  نمایندگان  کارگری  شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان از سوم خرداد سال ۱۳۶۱ به عنوان روز مقاومت و پیروزی رزمندگان اسلام یاد کرد و گفت: حماسه فتح خرمشهر و عملیات غرورآفرین بیت ‌المقدس از نقاط عطف هشت سال دفاع مقدس است.

مهندس سید حسن موسوی با تاکید بر ضرورت تبیین دستاوردهای این روز به نسل های بعد افزود:سوم خرداد  روز پیروزی اراده یک ملت نه در برابر بعثیان بلکه در برابر اراده جهانیان است و باید دستاورد های این افتخار ملی برای موفقیت در دیگر عرصه ها از جمله عرصه های اقتصادی و تولیدی نهادینه گردد.

وی در ادامه درباره نحوه برگزاری انتخابات کارگری در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان گفت: این انتخابات 13اردیبهشت با مشارکت حداکثری کارگران شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان و با نظارت اداره کل کار، رفاه و تعاون اجتماعی استان برگزار و نتیجه آراء مأخوذه پس از شمارش و تایید نهایی، اعلام شد.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان با بیان اینکه مطابق نص صریح قانون تمامی اعضای جامعه کارگری شرکت می‌توانند در انتخابات ثبت نام و حضور آزادانه داشته باشند افزود : فرآیند برگزاری  انتخابات نماینده کارگری شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان  نیز با وسواس ویژه انجام شد و مورد تایید کارگران و ناظران انتخابات قرار گرفت.

در ادامه این جلسه رییس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان خرمشهر با قدر دانی از مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان جهت ایجاد بسترهای  برگزاری انتخابات در این شرکت گفت: کارفرمایان و کارگران به عنوان ستون فقرات نظام اقتصادی کشور هستند و باید با حمایت از این دو قشر پرتلاش شعار سال 1400 را محقق سازیم.

در ادامه این مراسم اعتبار نامه نمایندگان منتخب کارگران شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به آقایان فاخر مدحج بعنوان نماینده اصلی  و فرزاد ایاران بعنوان نماینده علی البدل اهدا گردید.

منتشرشده در آخرین اخبار

مهندس موسوی سوم خرداد را متعلق به همه مردم ایران و همه آزادی خواهان در همه نقاط عالم دانست وادامه داد: اگر آوازه خرمشهر جهانی است به واسطه سوم خرداد است. سوم خرداد خرمشهر را بین المللی و جهانی کرد و به ما اعتبار بخشیده و دفاع مقدس را تبلور جهانی کرد و تحولات جنگ را به نفع جمهوری اسلامی ایران رقم زد. 

او ادامه داد: بیش از ۵ هزار نفر در شهرستان خرمشهر به درجه رفیع شهادت رسیدند بنابراین این خاک مقدس است و باید با توکل به خدا و آرمان های شهدا گام های بلندی در راستای پاسداری از ارزش های دفاع مقدس برداریم.

مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان گفت: در این راستا ما بار دیگر با شهدا و فاتحان خرمشهر و رزمندگان، ایثارگران و جانبازان دوران دفاع مقدس بیعت می بندیم که همچنان پایبند به آرمان های انقلاب،  و خدمتگزار مردم هستیم .و تلاش همه ما برای توسعه رونق اقتصادی در قلب مناطق عملیاتی دفاع مقدس در خرمشهر است.

پس از این نشست مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان همراه با معاونان و مدیران این شرکت با حضور در گلزار شهدای خرمشهر با گل باران و غبار روبی مزار شهدا به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

منتشرشده در آخرین اخبار

در این آیین که که چهارشنبه 15 اردیبهشت ماه با حضور مدیران و معاونین شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی، اعضای هیات مدیره، مدیران و معاونین شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار شد، از زحمات شهرام فرحمند تقدیر و سید حسن موسوی به عنوان مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان معارفه شد.

در این مراسم، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از تلاش های مدیرعامل سابق کشت و صنعت میرزا کوچک خان در زمان تصدی این مسئولیت تقدیر و برای ایشان در مسئولیت جدید در شرکت خمیرمایه و الکل رازی آرزوی موفقیت و سربلندی نمود.

دکتر ناصری عنوان کرد: به واسطه اقداماتی که در این مجموعه تحت مدیریت مهندس فرحمند صورت گرفته بسیاری از امور در شرایط خوبی قرار دارد و امید است که مهندس موسوی مدیرعامل جدید نیز در همین مسیر گام بردارد تا با حفظ دستاوردها، شاهد رونق بیش از پیش تولید باشیم.

در آیین تکریم و معارفه مدیرعامل کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان، اعضای هیات مدیره، مدیران و معاونین این شرکت به بیان نظرات و دیدگاه های خود پرداختند و رونق تولید و آرامش حاکم در کشت و صنعت های هفتگانه توسعه نیشکر را نتیجه مدیریت منسجم دکتر ناصری و عزم و همت پرسنل عنوان کردند.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
679
46192
5515642
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر