جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: دی 1399

بهمن ماه یادآور ایثار، ایستادگی و مبارزه ملتی است که با عزمی پولادین و تحت رهبری معمار کبیر انقلاب، امام خمینی (ره) با شعار «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» جنبشی آغاز کردند که با برچیدن یکباره ی بساط استعمار به ثمر نشست تا الگویی شایسته برای سایر ملت ها برای بیداری و جهت دهی آنان به سوی رهایی از بند استثمار باشد.امروز شاهد هستیم که خورشید پرفروغ انقلاب اسلامی با گذشت بیش از چهل و دو سال از عمر پربرکت و پرفراز و نشیب خویش، سرافرازانه و پر شکوه تر از گذشته از پس قله پیروزی رخ می نماید.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهدا، و آرزوی طول عمر با عزت برای مقام عظمای ولایت، ایام مبارک و فرخنده دهه فجر را به همه همکاران عزیزم در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان تبریک و شادباش عرض می نمایم و  از پیشگاه حضرت احدیت سعادتمندی و توفیقات روزافزون را برایتان خواستارم.

 

 

 

                        شهرام فرحمند

مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان

منتشرشده در آخرین اخبار

مدیر عامل محترم توسعه نیشکر و صنایع جانبی روز پنجشنبه مورخ ۹۹/۱۱/۰۹ از بخشهای مختلف شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بازدید کرد.

دکتر عبدعلی ناصری پس از بازدید از عملیات برداشت از سطح مزارع زیر کشت نیشکر و فرآیندهای مختلف تولید شکر نشستی صمیمانه و گفتگویی با مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، معاونین و مدیران این شرکت داشت که در این نشست بیان نمود : شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان علیرغم اینکه در موقعیت جغرافیایی خاص و اراضی آن در جنوبی ترین موقعیت نسبت به شرکتهای هفتگانه توسعه نیشکر و صنایع جانبی قرار گرفته اما تاکنون توانسته در تمام سنوات بهره برداری همواره یکی از بهترین عملکردها را در بین شرکتهای تابعه داشته باشد .

وی با بیان اینکه فعالیت و تلاشهایی که در این شرکت انجام شده مصداق بارز شعار سال ( جهش تولید) است افزود : یکی دیگر از دستاوردهای این شرکت رسیدن به ظرفیت بالای تولید شکر قهوه ای در سال جاری بوده که توانسته این محصول ارگانیک را با تقاضای بیشتر مشتریان به بازار عرضه نماید.

مدیر عامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه بیانات خود نیروی انسانی را سرمایه ارزشمند شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی توصیف و خاطر نشان کرد:افزایش تولیدات شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان مرهون تلاشهای شبانه روزی کلیه سطوح شاغل این شرکت است و باید برای حمایت از این قشر زحمت کش بیشترین تلاش را بکار گیریم.

مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان نیز در ادامه با قدردانی ازحمایت ها و پیگیری های مدیر عامل محترم شرکت توسعه نیشکر گفت : اقدامات بسیار ارزشمندی در راستای افزایش تولید انجام شده است و با توجه به نگاه مثبت جنابعالی تمام تلاش خود را برای بهبود معیشت پرسنل زحمت کش و خدوم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بکار خواهیم گرفت.

منتشرشده در آخرین اخبار

 

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان،در آستانه‌ی اولین سالروز شهادت سردار سلیمانی پرسنل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان اولین سالروز شهادت سرداران مقاومت، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و هم رزم وفادارش ابومهدی المهندس را گرامی داشتند.

در این مراسم که با رعایت شیوه نامه های بهداشت برگزار شد حجت الاسلام و المسلمین سید جواد خطیبی رییس ستاد اقامه نماز شهرستان خرمشهر در این مراسم گفت: حرکت عظیم مردمی بعد از شهادت حاج قاسم این پیام را به آمریکایی‌ها داد که نه تنها به اهدافشان نرسیدند بلکه خون سرخ شهدای مقاومت هیمنه پوشالی ابرکاغذی آمریکا یعنی کاخ سفید در هم شکسته شد.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
806
46319
5515769
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر