جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: مرداد 1399

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، در قالب پویش ایران هم دل؛بیش از 50 بسته معیشتی توسط شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بین نیازمندان توزیع شد.


مدیر عامل کشت و صنعت میرزا کوچک خان با اشاره به راه اندازی پویش ایران هم دل گفت: این شرکت در راستای رزمایش احسان و تعاون که مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده بیش از 50بسته معیشتی را تهیه و در بین نیازمندان توزیع کرد.

مهندس شهرام فرحمند افزود: ناحیه مقاومت بسیج استان نیازمندان واقعی را شناسایی کرده و در تلاشیم با پیوستن به این پویش به نیازمندانی که معیشتشان از ویروس کرونا آسیب دیده خدمت رسانی کنیم.

وی با بیان اینکه ارزش هر بسته معیشتی بیش از 3میلیون ریال است خاطر نشان کرد: این بسته ها شامل کالاهای اساسی مورد نیاز خانواده هاست.

منتشرشده در آخرین اخبار

نشست فوق العاده مجمع کشت و صنعت میرزا کوچک خان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، مدیر عامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی در این نشست که اهداف و چشم اندازهای شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در آن تبیین شد گفت: کشت و صنعت میرزا کوچک خان علی‌رغم اینکه در سال گذشته به آب با کیفیتی جهت آبیاری مزارع دسترسی نداشت عملکرد خوبی را از خود نشان داد و پیش‌بینی می‌کنیم با توجه به رشد مطلوب در این شرکت به مرز تولید ۱۰۰ هزار تن شکر نزدیک شویم.

 دکتر ناصری با مثبت ارزیابی کردن تعمیرات اساسی کارخانه افزود : بروز شدن کارخانه حرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان را هموارتر کرده و باید بکوشیم به ظرفیت اسمی کارخانه برسیم.

 وی در بخش دیگری از سخنانش به مصرف آب در کشت و صنعت میرزا کوچک خان اشاره کرد و گفت: سطح ایستابی مزارع این شرکت مدیریت شده و همین اقدامات سبب شکوفایی تولید می شود.

 مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه با بیان اینکه علاوه بر رشد قلمه های نیشکر باید رشد زایشی آنها هم افزایش یابد افزود: همه بخش ها باید با مدیریت علمی و تدوین برنامه‌های اصلاحی برای افزایش محصول تلاش کنند.

 دکتر ناصری آموزش آبیار ها را از اولویت شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی دانست و تاکید کرد: باید آبیار ها آموزش های لازم را ببینند تا اهداف بلند شرکت توسعه نیشکر به خصوص شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به صورت علمی محقق گردد.


 پیش از سخنان دکتر ناصری جناب آقای مهندس شهرام فرحمند-مدیر عامل کشت و صنعت میرزا کوچک خان هم گزارشی از آخرین دستاوردها و اقدامات کشت و صنعت میرزا کوچک خان ارائه داد.


مهندس فرحمند افزود: در هفته پانزدهم رشد پیش بینی می کنیم بیشترین راندمان تولیدی را داشته باشیم و میزان تولید را نسبت به سال گذشته افزایش دهیم.

منتشرشده در آخرین اخبار

17هزار هکتار از اراضی آسیب دیده از سیلاب 98در شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی بازسازی میشوند


به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزاکوچک خان، مدیرعامل شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی پیرو بازدید از مزارع در حال کشت شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان گفت:در سال 98حدود 17هزار هکتار از اراضی شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی از سیلاب آسیب دیده اند که هم اکنون در حال بازسازی این اراضی هستیم .

آقای دکتر ناصری با اشاره به شعار سال جهش تولید تصریح کرد :پیش بینی می گردد در سال جاری با شروع بهره برداری از مزارع نیشکر 600هزار تن شکر تولید گردد که نسبت به سال قبل بیش از دو برابر افزایش داشته باشیم.

وی در ادامه با بیان اینکه کار برداشت نیشکر از ابتدای آبان ماه آغاز میشود افزود:پس از پایان عملیات برداشت برنامه داریم با توسعه سطح زیر کشت در سال 1400بیش از 700هزار تن شکر تولید کنیم.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
2098
51890
5571287
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر