جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: خرداد 1399

دیدار نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی با مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی و مدیرعامل کشت و صنعت میرزا کوچک خان

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، آقای سید لفته احمدنژاد -نماینده مردم خرمشهر در مجلس شورای اسلامی در این دیدار ضمن قدردانی از عملکرد مثبت و قابل تحسین توسعه نیشکر در راستای تلاش برای شکوفایی اقتصادی و اشتغال مولد گفت: این صنعت سبز باید بیش از پیش رونق بگیرد چرا که علاوه بر خودکفایی در تولید شکر، امنیت اقتصادی و ثبات را برای کشور به ارمغان آورده است.

 آقای دکتر ناصری- مدیرعامل توسعه نیشکر و صنایع جانبی در ادامه این دیدار حمایت از تولید ملی را یکی از لازمه های اقتصاد پویا دانست و گفت: برای اولین بار در کشور طرح شورورزی برای صرفه‌جویی حداکثری در مصرف آب با استفاده از زه آب های صنعت نیشکر به صورت آزمایشی در کشت و صنعت میرزا کوچک خان اجرایی شد و با توجه به نتایج خوب این طرح، می شود در اراضی بیابانی خرمشهر بیش از ۱۲ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد.


آقای مهندس فرحمند - مدیرعامل کشت و صنعت میرزا کوچک خان هم در ادامه این نشست گفت: توسعه پایدار، حفظ منابع و افزایش تولید شکر برای قطع وابستگی به خارج از کشور مهمترین رسالت کشت و صنعت میرزا کوچک خان است و اگر حمایت‌ها از این صنعت سبز بیشتر شود علاوه بر جهش اقتصادی ، این صنعت به کانون اصلی اشتغال تبدیل می گردد.

در ادامه این نشست برخی از فرصت ها و پتانسیل های موجود در صنعت نیشکر مورد ارزیابی قرار گرفت و نماینده مردم خرمشهر قول داد با پیگیری مجدانه  موانع پیش روی این صنعت را مرتفع و زمینه را برای رونق تولید مهیا کند.

منتشرشده در آخرین اخبار

معاونت صنعت معرفی شد

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، طی حکمی از سوی مهندس شهرام فرحمند - مدیرعامل محترم کشت و صنعت میرزا کوچک خان، مهندس خالد لویمی سکان معاونت صنعت را در این شرکت عهده دار شد.


مدیرعامل محترم کشت و صنعت میرزا کوچک خان در آیین معارفه معاونت صنعت گفت: کشت و صنعت میرزا کوچک خان در سال های گذشته در همه عرصه ها پیشتاز بوده و باید با همدلی همه همکاران این مجموعه بالنده تر و شکوفاتر گردد.

آقای مهندس شهرام فرحمند افزود: باید تمام توان و تخصص خود را به کار گیریم تا بالاترین راندمان تولیدی را داشته باشیم.

آقای مهندس خالد لویمی معاونت صنعت کشت و صنعت میرزا کوچک خان هم در ادامه این آیین گفت: با کمک همکارانم تمام توانمان را به کار می گیریم تا از دستاوردهای کشت و صنعت میرزا کوچک خان صیانت کنیم و هدف تولید ۱۰۰ هزار تن شکر به زودی محقق شود.

 

منتشرشده در آخرین اخبار

با تلاش تک تک همکاران کشت و صنعت میرزا کوچک خان پرچم دار تولید خواهیم بود

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در آیین معارفه معاونت کشاورزی این شرکت گفت: افق های روشنی را برای کشت و صنعت میرزا کوچک خان تدوین کرده ایم و با برنامه ریزی در بخش های کشاورزی و صنعت می کوشیم "جهش تولید" محقق شود.

آقای مهندس فرحمند با اشاره به کارنامه درخشان مهندس احمد ابراهیمیان در کشت و صنعت فارابی افزود: میخواهیم با برنامه ریزی دقیق در بخش های مختلف کشاورزی بهترین عملکرد را داشته باشیم تا بتوانیم محصول مرغوبی را روانه کارخانه کنیم.

آقای مهندس ابراهیمیان-معاونت کشاورزی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان هم در ادامه این جلسه گفت: تمام تخصص خود را برای شکوفایی بیشتر تولید بکار می برم تا با همدلی همکاران رکوردهای جدیدی را در کشت و صنعت میرزا کوچک خان ثبت کنیم.

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، طی حکمی از سوی جناب آقای دکتر ناصری-مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی آقای مهندس شهرام فرحمند بعنوان مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان منصوب گردید.

در آئین تکریم و معارفه مدیران عامل پیشین و جدید کشت و صنعت میرزا کوچک خان رئیس هیئت مدیره این شرکت گفت: کشت و صنعت میرزا کوچک خان به عنوان یکی از بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور و در شرایط خاص آب و خاک در دهه‌ی ۸۰ وضعیت مطلوبی نداشت که با تدبیر و تدوین برنامه‌های مدیریتی توانستیم بر مشکلات پیروز شویم.

 آقای مهندس سلیمانی فر با اشاره به نقش اثرگذار نیروی انسان کشت و صنعت میرزا کوچک خان برای رسیدن به اهداف و چشم اندازهای پیش بینی شده شرکت افزود:  با برنامه ریزی دقیق می توانیم در سال جهت تولید موفقیت های این شرکت را بیشتر کنیم.

آقای مهندس فرحمند مدیر عامل جدید کشت و صنعت میرزا کوچک خان هم در ادامه این مراسم گفت: با همکاری همکاران  تلاش می‌کنیم در برنامه  ای سه ساله میزان تولید شکر خام در این شرکت را به بیش از ۱۰۰ هزار تن در سال برسانیم.

در ادامه این مراسم از تلاش های مجدانه آقای مهندس ستار شکیبا که پیش از این مدیریت عاملی کشت و صنعت میرزا کوچک خان را برعهده داشتند قدردانی شد.

گفتنی است آقای مهندس شهرام فرحمند پیش از پذیرش مسئولیت جدید مسئولیت معاونت صنعت کشت و صنعت میرزا کوچک خان را عهده دار بودند.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
1842
31529
5550926
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر