جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: آبان 1399

پیام مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک در پی ترور دانشمند هسته ای کشورمان شهید دکتر محسن فخری زاده


بسم الله الرحمن الرحیم

بسم رب الشهدا و الصدیقین

ترور کور و ناجوانمردانه دانشمند برجسته کشورمان شهید دکتر محسن فخری‌زاده نشان از زبونی و خاری دشمنان قسم خورده کشور عزیزمان ایران است و اینگونه  اقدامات نشان داد که ایران بزرگ و انقلاب اسلامی با ریخته شدن خون شهیدان و دانشمندان عزیز کشورمان روز به روز پابرجاتر و استوارتر خواهد ماند.

اینجانب این ضایعه بزرگ را به مقام معظم رهبری، مردم شریف ایران و همچنین خانواده معزز آن شهیدِ دانشمند و  والامقام تسلیت عرض نموده، از خداوند سبحان برای شهید سرافراز رحمت واسعه الهی  و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل  مسالت می‌نمایم .


   شهرام فرحمند
مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، همزمان با هفته بسیج و بمنظور گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های بسیجیان دلاور و ‌شهدای سرافراز بسیج ، مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان روز چهارشنبه پنجم آذر با بسیجیان این مجموعه دیدار نمودند.

مهندس شهرام فرحمند ضمن تبریک هفته بسیج گفت: نیروهای بسیجی در همه زمان‌ها بویژه دوران 8 سال دفاع مقدس، با ایستادگی در برابر دشمن نشان دادند که  با تفکر بسیجی می‌توان بر دشمن پیروز شد و امروز با کار و تلاش مضاعف خود در جبهه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و اقتصادی پرچمدار هستند.

وی با ابراز رضایت از فعالیت های بسیج شرکت خاطر نشان کرد :  واژه بسیج یعنی همه، یعنی حضور همه ملت و من بسیار خوشحالم که دراینشرکت به تعداد کارکنان، بسیجی داریم و این فراگیر بودن روحیه بسیجی ستودنی و غرورآفرین است.

مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان خطاب به بسیجیان شرکت  افزود: امروزه تفکر بسیجی دیگر منحصر به جنگ نظامی نیست و در همه جغرافیای فرهنگی،اقتصادی و علمی قابل مطالعه و شناسایی است و دشمن نیز به خاطر همین تفکر است که از بسیج واهمه دارد وبه هرنحو می کوشند تا مانع رشد و نهادینه شدن این تفکر ومرام شود.

مهندس شهرام فرحمند اتکاء به تفکر جهادی را موجب رونق فعالیت های اقتصادی دانست و افزود: درسایه تفکر بسیجی و با تکیه بر روحیه جهادی است که شرکت توانست در شرایط سخت اقتصادی درمسیر رسیدن به اهداف خود موفق عمل نماید در مسیر رسیدن به ظرفیت نامی خود گام برداد.

 وی بر لزوم اجرای برنامه های موثر متناسب با موقعیت و فضاهای مختلف تخصصی توسط بسیج تاکید کرد و گفت: استفاده از این ظرفیت و توان برای تقویت، تعمیق و توسعه روحیه جهادی و بسیجی بین کارکنان شرکت باتوجه به تخصص آنها حائز اهمیت است.

در ادامه این نشست صمیمانه نیروهای بسیجی شرکت نظرات، دیدگاه ها و پیشنهادات خود برای نهادینه شدن فرهنگ بسیجی در عرصه های اقتصادی را بیان نمودند.در پایان این نشست از نیروهای بسیجی که در هشت سال دفاع مقدس افتخار آفریده بودند تجلیل شد.

 

 

 

 

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، حجت‌ الاسلام و المسلمین عادل پور امام جمعه محترم شهرستان خرمشهر روز چهارشنبه بیست و یکم آبان ماه با حضور در کشت و صنعت میرزا کوچک خان پس از اقامه نماز جماعت در جمع کارگران و مدیران این مجموعه تولیدی سخنرانی و پس از آن از بخش‌های مختلف کشاورزی و صنعت کشت و صنعت میرزا کوچک خان بازدید کرد.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین عادل پور  در دیدار با مدیرعامل محترم این شرکت طی سخنانی گفت : فعالان عرصه تولید و صنعت، مجاهدان سنگرهای اقتصاد هستند که با کوشش و دلسوزی چرخ اقتصاد کشور را به گردش در می‌آورند.

وی وجود رفتار محبت‌آمیز و همراه با کرامت را باعث پیشرفت در هر مجموعه‌ای دانست و خاطرنشان کرد: نیروی های متخصص و متعهد این شرکت سبب پیشرفت روز افزون این مجموعه  و افزایش اشتغال در منطقه شده اند و باید با حمایتهای همه جانبه از این صنعت سبز موانع تولید را برطرف نماییم.

مهندس شهرام فرحمند؛ مدیرعامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان هم گزارش مختصری از فعالیت ها و موفقیت ها و مشکلات شرکت ارائه نمود و در ادامه با قدردانی از حضور امام جمعه خرمشهر با اشاره به شرایط ویژه اقتصادی حاکم بر کشور به منظور ادامه حرکت رو به پیشرفت این مجموعه و همچنین تحقق شعار سال خواستار حمایت‌های همه‌جانبه مسئولان امر شد.

در ادامه امام جمعه خرمشهر به همراه مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان از دبستان ۶ کلاسه سلمان فارسی که شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به عنوان مسئولیت‌های اجتماعی خود در بازسازی و نوسازی آن نقش آفرین بوده بازدید نمودند.

 امام جمعه خرمشهر از این اقدام خداپسندانه شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان که آینده سازان ایران زمین را تربیت می‌کند ابراز رضایت کرد.

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، با آغاز هفته پدافند غیرعامل روز یکشنبه ۱۱آبان ماه، رزمایش سراسری حفاظت از مقر همزمان با سراسر کشور در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به عنوان یکی از واحدهای شاخص تولیدی استان برگزار شد.

در مراسم اجرای این رزمایش علاوه بر مدیر عامل محترم و فرمانده پایگاه بسیج نیروهای داوطلب بسیجی نیز حضور داشتند.


آقای مهندس شهرام فرحمند؛ مدیر عامل محترم شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در این رزمایش با اشاره به اینکه هدف این رزمایش حفظ انسجام بین بسیجیان و ارتقاء سطح آمادگی دفاعی و رزمی نیروهای بسیج بمنظور کمک به سایر نیروها است افزود: در این رزمایش برنامه های آموزشی متنوع رزمی، فرهنگی و عقیدتی از قبیل عملیات امنیتی و دفاع از کوی و برزن، برقراری ایست و بازرسی، امداد و نجات، مقابله با نا آرامی ها و همچنین آرام سازی و حفاظت از مراکز مهم شرکت به اجرا گذاشته شد و در فرایند اجرای مانور با موفقیت به اهداف مد نظر دست یافتیم.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
1371
39414
5558811
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر