جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: مهر 1399

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، همزمان با آغاز ماه پر فیض ربیع الاول و آغاز فصل برداشت نیشکر مدیرعامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی امروز یکشنبه ۲۷ مهرماه با بازدید از دو بخش صنعت و کشاورزی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان آخرین روند برداشت نیشکر و تولید شکر در این شرکت ارزیابی کرد

 جناب آقای دکتر ناصری؛ مدیر عامل محترم شرکت توسعه نیشکر و صنایع جانبی با ابراز رضایت از روند برداشت محصول از مزارع شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان گفت:این شرکت در سال جاری اقداماتی اساسی در مرحله داشت انجام داد و با توجه به رشد مناسب مزارع پیش بینی میشود در سال جهش تولید این شرکت یکصد هزار تن شکر تولید و گامی بزرگ در تامین نیاز کشور به شکر بردارد.

منتشرشده در آخرین اخبار

همزمان با آغاز ماه ربیع الاول عملیات برداشت نیشکر از مزارع کشت و صنعت میرزا کوچک خان آغاز شد.

 به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در مراسم شکرانه برداشت نیشکر از مزارع این شرکت گفت: امروز به شکرانه، برکت و لطف الهی و تلاش، همت و ایمان خانواده بزرگ میرزا کوچک خان در این نقطه پر افتخار ایستاده ایم.

 مهندس شهرام فرحمند با بیان اینکه در سال جاری بیش از ۹۷۰۰هکتار از مزارع کشت و صنعت میرزا کوچک خان برای برداشت نیشکر اختصاص یافته افزود: پیش‌بینی می‌گردد در عملیات برداشت بیش از ۸۱۰هزار  تن نیشکر از این سطح برداشت گردد.

 وی با اشاره به ادامه فرآیند برداشت خاطرنشان کرد: عملیات برداشت در۱۱۴ روز کاری انجام شود.

مدیرعامل کشت و صنعت میرزا کوچک خان در بخش دیگری نوسازی و اورهال کارخانه را یادآور شد و گفت:با تلاش متخصصان بومی توانستیم تمام قطعات فرسوده صنعت را نوسازی کنیم.

 مهندس شهرام فرحمند در پایان برنامه ریزی دقیق را زمینه‌ساز جهش تولید دانست و گفت: با پیش بینی افزایش تولید شکر، این کارخانه به ظرفیت اسمی خود نزدیک و شعار سال محقق می‌شود.

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، مدیر عامل شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان گفت: بیش از ۲۰۰هکتار از اراضی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان در طرح آیش این شرکت زیر کشت دانه های روغنی کلزا رفت.

مهندس شهرام فرحمند با بیان اینکه پیش بینی شده کشت کلزا در مزارع این شرکت تا  ۲۵ مهر ماه ادامه داشته باشد افزود: بذر کشت شده در اراضی کشت و صنعت میرزا کوچک خان اصلاح شده است و در فصل برداشت عملکرد خوبی خواهد داشت.

وی در ادامه خاطر نشان کرد : پیش بینی میشود در میانه های فروردین از هر هکتار بیش از ۲تن دانه روغنی کلزا برداشت شود .

گفتنی است در سال زراعی جاری در کشت و صنعت میرزا کوچک خان علاوه بر کشت کلزا ۷۰هکتار برنج کشت شده و قرار است بیش از ۶۰۰هکتار گندم هم تا اواسط آبان کشت شود .

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
1929
39972
5559369
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر