جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: آبان 1395

برپایی موکب توسط کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان به مناسبت اربعین حسینی
به گزارش نیشکرنیوز به نقل از روابط عمومی شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان، این شرکت به مناسبت اربعین حسینی و ارائه خدمات به زائران کربلا اقدام به برپائی موکب در مسیر جاده اهواز -خرمشهر روبروی درب غربی شرکت نموده است. بنا به این گزارش، در این راستا ستار شکیبا، مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان در جلسه هماهنگی که با مدیریتهای مختلف این شرکت برگزار گردید با تأکید بر حفظ ارزشها و شعائر اسلامی و ارائه خدمات مطلوب به زائران محترم، همه مدیران را در ارائه هر چه بهتر خدمات به زائرین ترغیب کردند.وی همچنین یادآور شد که در این زمینه از هیچ کوششی دریغ نگردد.
لازم به ذکر است این موکب از تاریخ 95/08/22 لغایت 95/08/29 برپا و روزانه از زائران محترم با ارائه چای ، شیر، خرما، کیک، آب آشامیدنی ، ناهار پذیرایی و بروشورهای معرفی شرکت، زیارت عاشورا و زیارت اربعین نیز به آنان اهدا می شود. همچنین جهت رفاه آنان نمازخانه ویژه آقایان و خانمها و سرویس بهداشتی نیز فراهم گردیده است.

منتشرشده در آخرین اخبار

آغاز فصل برداشت نیشکر و برگزاری آئین شکرانه برداشت در شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان، اول آبان ماه فصل برداشت نیشکر از مزارع این کشت و صنعت آغاز شد که در این مراسم همانند سالهای گذشته به شکرانه به بار نشستن محصول نیشکر، این کشت و صنعت آئین شکرانه با ذکر دعای ذکرالشاکرین با حضور مدیر عامل شرکت ، معاونین ، مدیران و جمعی از کارکنان این شرکت در محل مزارع و کارخانه شکر شرکت برگزار گردید .

 پیش بینی می شود با تلاش و همت پرسنل عرصه تولید، کشت و صنعت میرزا کوچک خان از سطح بیش از ۹۷۳۷ هکتار مزارع سبز حدود ۹۰۰ هزار تن نیشکر برداشت و حدود 91 هزار تن شکر خام از این میزان نیشکر استحصال گردد. بنا بر این گزارش، در این مراسم ستار شکیبا مدیرعامل شرکت کشت و صنعت نیشکر میرزا کوچک خان با تشکر از زحمات پرسنل این کشت و صنعت گفت: اصل بسیار مهم و ضروری رعایت موارد ایمنی وبرنامه ریزی و اجرای به موقع و منظم برنامه ها و نیز رعایت مقررات شغلی می باشد که امیدوارم با همدلی و مودتی که بین مدیران و کارکنان این کشت و صنعت وجود دارد سالی توأم با سلامتی و رشد روزافزون برای شرکت باشد و با بهره گیری از تجربیات سالهای گذشته در خصوص رفع مشکلات، کاهش ضایعات و ایجاد محیطی توأم با آرامش و بدون دغدغه های کاری گامهای محکم و استواری روبه جلو برداشته شود.

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
1309
46822
5516272
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر