جستجو در آرشیو اخبار

موارد پالایش شده بر اساس تاریخ: شهریور 1395

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به مناسبت هفته ولایت و عید سعید غدیر خم روز دوشنبه 29شهریور جشن باشکوهی به همین مناسبت مدیر عامل شرکت ، معاونین ، مدیران و کارکنان ولایتمدار این شرکت در تالار نیشکر میرزا برگزار گردید . در این مراسم برنامه های متنوع و شادی از جمله تواشیح ، مداحی ، موسیقی زنده ، ، مسابقه و نمایش طنز اجرا گردید . همچنین حاج آقا گلابلی استاد حوزه و مسئول فرهنگی و امام جماعت مسجد ولایت توسعه در خصوص اهمیت و نقش امامت و ولایت در اسلام و تأثیر واقعه غدیر در بقا و استحکام اسلام و رهبریت جامعه اسلامی با تکیه بر ولایتمداری بیاناتی ارائه و در ادامه نیز حجت الاسلام شریفی نیا استاد حوزه و مشاور خانواده نیز در خصوص مسائل تربیتی و خانوادگی از نظر اسلام و علوم روانشناسی و جامعه شناسی مطالب جذاب و ارزشمندی ارائه نمودند که مورد استقبال و تشویق کارکنان قرار گرفت .

منتشرشده در آخرین اخبار

نمایشگاه عرضه مستقیم کالا با محوریت لوازم التحریر، کیف و کفش به مناسبت بازگشایی مدارس و مراکز آموزش عالی از تاریخ 95/06/23 لغایت 95/07/06 به مدت دو هفته در سالن جنب رستوران شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان برپا گردیده است . به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان ، با حمایت بی دریغ جناب آقای مهندس شکیبا مدیر عامل محترم شرکت و به منظور رفاه حال همکاران و خانواده های آنان ، در سالجاری نیز همانند سالهای گذشته و در آستانه بازگشائی مدارس و مراکز آموزش عالی و نمایشگاه عرضه مستقیم لوازم التحریر ، کیف و کفش از 23 شهریور لغایت 6 مهر 95 در محل سالن جنب رستوران شرکت با قیمت مناسب و بصورت اقساط برپا گردیده که تاکنون مورد استقبال و رضایت چشمگیر همکاران گرامی قرار گرفته است . برگزاری این گونه نمایشگاهها موجب گردیده ضمن برطرف کردن نیاز پرسنل ، از اتلاف وقت و هزینه ایشان نیز جلوگیری گردد که امید است مورد رضایت همکاران گرامی قرار گیرد .

منتشرشده در آخرین اخبار

به گزارش روابط عمومی شرکت کشت و صنعت میرزا کوچک خان به مناسبت هفته دفاع مقدس و با تلاش پایگاه مقاومت بسیج و روابط عمومی یک دوره مسابقه دومیدانی در مسیر تولید یکم کشاورزی تا ورودی صنعت این شرکت در روز چهارشنبه 31شهریور برگزار شد که در پایان به 10 نفر برتر مسابقه جوایزی اهداء گردید . همچنین در این هفته یکدوره مسابقه فوتبال گل فنی نیز با حضور تیمهای کارکنان شرکت برگزار گردید .

منتشرشده در آخرین اخبار
معرفی شرکت
تاریخچه شركت
خط مشی سازمانی
اهداف شركت
ساختار سازمانی
سیستم های مديريتی
اطلاعات و آمار
گزارش ها
مقالات علمی و پژوهشی 
کتابها  و مجلات
آموزش
ارتباط با ما

ارتباط با معاونین و مدیران شرکت 

ارتباط با روابط عمومی شرکت 

نظرات ،پيشنهادها و انتقادات

آمار سايت

 

امروز
این ماه
کل بازديدها
438
45951
5515401
 

تماس باما :

تلفن : 14-33133011-061 نمابر :40 و 33133014-061

روابط عمومی 7-33133206-061

ایمیل:info@mirza-sugarcane.ir

   آدرس : کیلومتر 75 جاده اهواز- خرمشهر